loading...

تورمسكو

رزروانلاين تورروسيه

بازدید : 228
11 زمان : 1399:2

آشنايي با شهر دبي و جاذبه هاي آن

تور دبي يكي از تورهاي پرطرفدار در دنيا مي باشد كه سالانه افراد بسيار زيادي تصميم به حضور در اين تور مي گيرند، معمولا ايرانيان يكي از طرفداران تور دبي مي باشند و اگر شما در هر زمان از سال به اين شهر سفر كنيد مي توانيد ايرانيان بسيار زيادي را در اين شهر مشاهده كنيد. در اين مطلب قصد داريم توضيحاتي كامل درباره تور دبي به شما ارائه دهيم، اين مطلب به چند قسمت تقسيم بندي مي شود كه قسمت اول آن مربوط به معرفي شهر دبي است، قسمت بعدي مربوط به معرفي جاذبه هاي گردشگري شهر دبي و قسمت هاي بعدي اين مطلب نيز به معرفي رستوران ها، مراكز خريد و مراكز تفريحي اين شهر اختصاص پيدا مي كند كه در تور دبي مي توانيد از تمامي اين موارد ديدن كنيد.

تور دبي

شهر دبي امارات

شهر دبي بزرگترين شهر كشور امارات است كه در جنوب كشور ايران واقع شده است، اين شهر يكي از زيباترين شهرهاي قاره آسيا و حتي يكي از زيباترين شهرهاي دنيا مي باشد. نخستين حضور انسان ها در اين منطقه به سال 1095 ميلادي باز مي گردد، اولين نشانه هايي كه نشان دهنده شهرسازي در اين منطقه بودند نيز به سال 1799 ميلادي برمي گردد، ساخت شهر دبي امروزي از سال 1833 به صورت رسمي آغاز شد كه اين كار توسط شيخ مكتوم بن بطي بن سهيل آل مكتوم صورت گرفت. از آن جايي كه اين شهر يك شهر بندري مي باشد از موقعيت جغرافيايي فوق العاده اي برخوردار است كه به همين علت به يكي از تجاري ترين شهرهاي قاره آسيا تبديل شده است.

آب و هواي شهر دبي

با وجود اين كه شهر دبي در كنار بندر قرار گرفته است آب و هواي اين شهر آب و هوايي بسيار گرم و خشك مي باشد، تابستان هاي اين شهر بسيار گرم و خشك مي باشد ولي با اين وجود سالانه توريست هاي بسيار زيادي در اين فصل به شهر دبي سفر مي كنند تا از آفتاب گرم و سواحل فوق العاده زيباي اين شهر در فصل تابستان نهايت استفاده را ببرند. در فصل زمستان اما آب و هواي اين شهر كمي معتدل تر مي شود و دماي هوا تا 23 درجه سانتي گراد كاهش پيدا مي كند كه همين موضوع باعث مي شود تا فصل زمستان نيز به يكي از شلوغ ترين فصل هاي شهر دبي تبديل شود. در اين فصل مي توانيد در طول روز به دليل مناسب بودن آب و هوا از تمامي جاذبه هاي گردشگري شهر دبي ديدن كنيد، اگر در فصل تابستان مي خواهيد رزرو تور دبي انجام دهيد، سعي كنيد بعد از غروب آفتاب از جاذبه هاي گردشگري آن ديدن كنيد.

آشنايي با شهر دبي

در تور دبي از آبنماي دبي حتما ديدن كنيد

آبنماي دبي يكي از جاذبه هاي گردشگري بسيار زيباي اين شهر است كه در تور دبي حتما بايد از آن ديدن كنيد، اين آبنما در درياچه برج خليفه قرار دارد كه با هزينه اي بسيار بالا ساخته شده است. طول اين آبنما به 275 متر مي رسد كه آب را تا ارتفاع بسيار بالايي پرتاب مي كند. در اطراف اين آبنما نورافكن هاي متعددي قرار داده شده است كه محيط اطراف را بسيار زيبا كرده است. بي شك اگر يك شب در تور دبي به بازديد از اين آبنما برويد مي توانيد با يكي از زيباترين صحنه هاي زندگي خود روبرو شويد. نورافكن هاي اين آبنما به قدري محيط اطراف آن را نوراني كرده اند كه نه تنها در داخل اين محيط مي توانيد همه جا را با جزئيات مشاهده كنيد بلكه از فاصله بسيار دور نيز اين آبنما قابل مشاهده است.

بازديد از برج خليفه

اگر علاقه مند به بازديد از برج هاي شهر دبي هستيد و به بازديد از آسمان خراش ها علاقه داريد در تور دبي حتما از برج خليفه ديدن كنيد، اين برج داراي ارتفاعي 828 متري مي باشد كه به عنوان بلندترين ساختمان دنيا شناخته شده است. برج خليفه داراي 163 طبقه مي باشد كه بيشتر واحدهاي آن تجاري و اداري هستند. براي اين كه به خوبي با ارتفاع اين برج آشنا شويد مي توانيد برج ميلاد را در نظر بگيريد، اين برج دو برابر برج ميلاد است. در برج خليفه همچنين واحدهاي تفريحي زيادي نيز قرار دارند كه مي توانيد از آن ها نيز ديدن كنيد. اگر قصد داريد كه تمام شهر دبي را در زير پاي خود حس كنيد مي توانيد به عرشه طبقه 124 اين برج مراجعه كنيد و تمامي شهر را بنگريد.

رزرو آنلاين هتل در دبي

همان طور كه گفته شد، امكانات سايت دلتابان براي اينكه بتوانيد اقامتي به ياد ماندني در دبي يا هر شهري از دنيا داشته باشيد بسيار كامل مي باشد. شما مي توانيد از سايت اين شركت براي رزرو آنلاين هتل هاي جميرا در دبي اقدام كنيد اين خدمات به صورت كاملا آنلاين به شما ارائه مي شود و شما مي توانيد از سراسر ايران براي انجام رزرو آنلاين هتل در دبي اقدام نماييد. در صورتي كه در زمينه خريد بليط هواپيما و يا رزرو آنلاين هتل هاي جميرا در دبي سوالي داشته باشيد، مي توانيد از كارشناسان دلتابان در اين خصوص سوالات خود را بپرسيد. در صورتي كه مي خواهيد در وقت و هزينه هاي خود صرفه جويي داشته باشيد، مي توانيد با ورود به سايت دلتابان، پكيج بليط هواپيما + رزرو آنلاين هتل هاي جميرا را در گزينه هاي تور انجام دهيد و با خيالي راحت سفري لوكس به شهر دبي با بهترين قيمت داشته باشيد. در ادامه به معرفي برخي از بهترين هتل هاي لوكس شهر دبي خواهيم پرداخت و به بررسي امكانات اين هتل ها مي پردازيم.

هتل جميرا بيچ

يكي از لوكس ترين و زيباترين هتل هاي جميرا و شهر دبي كه مي توان اقامتي بسيار لوكس را در آن تجربه كرد، هتل جميرا بيچ مي باشد. اين هتل 5 ستاره با بيشترين امكانات مي تواند تجربه اي از اقامت بسيار خوب را براي شما به جاي بگذارد. اتاق هاي اين هتل منظره اي فوق العاده زيبا دارند و شما مي توانيد براي اينكه در سفر تفريحي خود به دبي آرامش داشته باشيد، اتاق هاي اين هتل را رزرو نماييد. در صورتي كه علاقه مند به ميل كردن غذاي بين المللي باشيد، رستوران هاي اين هتل مي توانند بهترين انتخاب براي شما باشند و همچنين كافي شاپ هاي اين مجموعه مي توانند گزينه اي بسيار خوب براي سرو يك عصرانه بسيار دلنشين به شمار مي روند. جميرا بيچ همچنين گزينه اي بسيار مناسب براي كساني است كه مي خواهند از مراكز تجاري و تفريحي دبي ديدن كنند. اين هتل براي كساني كه مي خواهند خدمات مربوط به نوزاد را دريافت كنند خدمات ويژه اي داشته و اين افراد مي توانند نسبت به خريد اين خدمات در درون هتل اقدام كنند. استخرها و سالن هاي ورزشي از ديگر مزاياي رزرو هتل به شمار مي روند

بازديد از خانه شيخ سعيد

منزل شيخ سعيد آل مكتوم يكي از جاذبه هاي گردشگري شهر دبي است كه قدمت آن به سال 1896 باز مي گردد، اين ساختمان امروزه در حال بازسازي مي باشد تا توريست ها بتوانند به راحتي از آن بازديد كنند. در ساخت اين منزل از معماري ايراني استفاده شده است كه بيشتر در نواحي كويري و خشك ايران مورد استفاده قرار مي گرفت. مواد اوليه اي كه در ساخت اين خانه به كار رفته است آهك و ساروج مي باشد. در اين ساختمان قديمي يك حيات وجود دارد به پنج قسمت تقسيم مي شود كه در هر بخش يك ايوان، مهمان خانه و تعدادي اتاق قرار دارد.

آكواريوم دبي

بي شك يكي از مهمترين بخش هاي تورارزان دبي بازديد از آكواريوم دبي مي باشد، با ورود به اين آكواريوم وارد يك محيط كاملا شيشه اي مي شويد كه در اطراف شما انواع مختلفي از آبزيان در حال شنا كردن مي باشند و شما مي توانيد به راحتي از آن ها ديدن كنيد. اين آكواريوم بزرگترين آكواريوم دنيا است كه داراي 51 متر طول، 20 متر عمق و همينطور مخزن آن ظرفيتي معادل 10 ميليون ليتر را دارا مي باشد. در اين آكواريوم انواع مختلفي از آبزيان از جمله كوسه ها، ماهي هاي مختلف، سفره ماهي ها و ... وجود دارد. اگر به جانوران دريايي خيلي علاقه مند هستيد مي توانيد با ورود به بخش عمق يازده متري اين آكواريوم وارد بخشي شويد كه تمامي ماهي ها در اطراف شما هستند، اگر بيشتر علاقه مند بوديد نيز مي توانيد با كمك غواصان وارد آب شويد و از نزديك با زندگي آبزيان آشنا شويد.

بازديد از موزه دبي را در تور دبي از دست ندهيد

اين موزه يكي از آثار تاريخي شهر دبي است كه در تور دبي حتما بايد از آن ديدن كنيد، هدف از ساخت اين موزه دفاع از رودخانه دبي بوده است، مصالحي كه در ساخت اين موزه استفاده شده است آجرهاي مرجاني سنتي مي باشند كه به وسيله آهك به يكديگر چسبيده اند. طبقه بالاي اين موزه توسط تيرك هاي چوبي نگهداري مي شوند و سقف آن نيز از ساقه هاي درخت خرما و همچنين گچ ساخته شده اند. در گذشته هاي دور از اين قلعه كه امروزه تبديل به يك موزه شده است استفاده هاي زيادي مي شد، اين قلعه روزگاري به عنوان محل زندگي حاكم و خانواده اش استفاده مي شد و بعدها نيز به عنوان محل شوراي دولت، پادگان و همينطور زندان مورد استفاده قرار گرفت.

باشگاه گلف امارات

اگر به بازي گلف علاقه مند هستيد حتما در تور دبي به باشگاه گلف امارات مراجعه كنيد، اين باشگاه در سال 1988 تاسيس شده است و داراي 36 حفره مي باشد. تمامي قسمت هاي اين زمين گلف چمن است و امكان بازي كردن به صورت شبانه روزي در آن وجود دارد. در اين باشگاه زمين هايي براي بازي تنيس و اسكواش نيز ساخته شده است و همينطور يك سالن بدنسازي نيز در آن وجود دارد. امكانات بسيار زيادي در اين باشگاه براي راحتي توريست هايي كه در تور دبي از باشگاه گلف ديدن مي كنند فراهم شده است كه از جمله آن ها مي توان به مواردي از قبيل امكانات غذاخوري، فروش لوازم ورزشي، مدرسه مدرن گلف و ... اشاره كرد.

به راحتي ويزاي امارات را دريافت كنيد.

يك خبر خوش براي افرادي كه قصد رفتن به تور دبي را دارند اين است كه دريافت ويزاي امارات به هيچ وجه سختي هاي دريافت ويزاي ساير كشورهاي خارجي را ندارد، شما براي دريافت ويزاي امارات و رفتن به تور دبي تنها كافي است به اداره مهاجرت و وزارت كار مراجعه كنيد تا بدون هيچ گونه دردسري اقدام به دريافت ويزاي امارات كنيد. توجه داشته باشيد كه دريافت ويزاي امارات نيازي به مصاحبه ندارد بنابراين شما مي توانيد اين كار را به صورت غير حضوري نيز انجام دهيد. براي اين كار شما تنها كافي است مدارك مورد نياز براي دريافت اين ويزا را تحويل كارگزار دهيد و بعد از آن به راحتي اقدام به دريافت ويزا كنيد.

مدارك مورد نياز براي دريافت ويزاي امارات

براي دريافت ويزاي امارات تنها كافي است مداركي را كه در ادامه معرفي مي كنيم را آماده كرده و تحويل كارگزار دهيد:

يك اسكن رنگي از صفحه اول پاسپورت معتبر كه داراي حداقل سه ماه اعتبار باشد، يك اسكن از كارت ملي و شناسنامه و همينطور يك عكس.

اخذ ويزاي دبي

بازديد از اپراي دبي

اگر در تورلحظه آخري دبي به دنبال تفريحات شبانه هستيد و دوست داريد علاوه بر استفاده از آب و هواي بسيار مناسب شهر دبي در هنگام شب يك تفريح مناسب نيز داشته باشيد مي توانيد از اپراي دبي ديدن كنيد، سالن اپراي دبي هر روزه ميزبان اجراهاي كلاسيك و جديدي مي باشد كه توريست هاي بسيار زيادي نيز براي بازديد از آن اجراها شركت مي كنند. در اين سالن معمولا برنامه هاي متعددي اجرا مي شود كه از جمله آن ها مي توان به مواردي از قبيل كنسرت هاي فوق العاده خارجي، اپرا، اجراي موسيقي هاي كلاسيك و همينطور شب هاي كمدي اشاره كرد. اين مجموعه داراي 2000 صندلي مي باشد كه به صورت بسيار زيبايي چيده شده اند. شايد يكي از اصلي ترين دلايل محبوبيت اين سالن معماري فوق العاده زيباي آن باشد كه به صورت چشم نواز طراحي شده است و اگر به تور دبي برويد و از اين سالن ديدن كنيد بي شك اولين چيزي كه توجه شما را به خود جلب خواهد كرد معماري بسيار زيباي اين هتل است.

ساحل كايت سواري دبي

يكي از جاذبه هاي گردشگري پرطرفدار دبي كه سالانه توريست هاي بسيار زيادي در تور دبي از آن ديدن مي كنند ساحل كايت سواري اين شهر است، در اين ساحل شما مي توانيد تركيبي از شور و نشاط و آرامش و سكوت را مشاهده كنيد. در بخش هايي از اين ساحل امكانات بسيار زيادي فراهم شده است كه توريست ها بتوانند با كايت سواري مشغول شوند و لحظات شادي را سپري كنند، در بخش هاي ديگر نيز امكاناتي براي بازي فراهم شده است كه واليبال ساحلي يكي از محبوب ترين آن ها است. اگر علاقه مند هستيد كه در يك محيط آرام در كنار ساحل پياده روي كنيد و زماني را به آرامش سپري كنيد مي توانيد از بخش هاي انتهايي اين ساحل ديدن كنيد و لحظات آرام و بي دغدغه اي را در تور دبي داشته باشيد.

فرودگاه دبي

فرودگاه بين المللي دبي بهترين فرودگاه كشور امارات مي باشد كه در سال 2014 ميلادي موفق شد بيش از 70 ميليون مسافر را جا به جا كند كه همين موضوع باعث شد تا به عنوان پر رفت و آمدترين فرودگاه دنيا در آن سال شناخته شود. اين فرودگاه داراي مساحتي 2900 هكتاري مي باشد كه تنها 4 كيلومتر با شهر دبي فاصله دارد و همين موضوع باعث راحتي مسافران و گردشگراني شده است كه به تور دبي پرواز ماهان مي روند. اين فرودگاه داراي سه ترمينال مي باشد كه اين سه ترمينال به صورت كلي هر هفته بيش از 8000 پرواز را به سمت 270 مقصد مختلف انجام مي دهند. ترمينال اصلي اين فرودگاه ترمينال شماره يك است كه بيشتر پروازهاي طولاني از اين ترمينال انجام مي شود. ترمينال شماره دو بيشتر پروازهاي منطقه اي را صورت مي دهد و ترمينال شماره سه نيز به صورت اختصاصي پروازهاي مربوط به هواپيمايي هاي امارات و كانتاس را انجام مي دهد. سيستم هاي حمل و نقل مختلفي براي اين فرودگاه به وجود آمده است كه مسافراني كه به تور دبي مي روند مي توانند از اين سيستم هاي حمل و نقلي براي رفتن به مركز شهر و هتل مورد نظر خود استفاده كنند. سه سيستم حمل و نقلي كه مناسب گردشگران و مسافران است عبارت است از مترو، تاكسي و اتوبوس كه با هر يك از اين سيستم ها مي توانيد خود را به مركز شهر دبي برسانيد.

فرودگاه هاي دبي

بهترين زمان سفر به دبي

به صورت كلي آب و هواي شهر دبي بسيار گرم مي باشد و شما نمي توانيد فصلي را پيدا كنيد كه آب و هواي اين شهر خنك باشد، با اين حال بهتر است به جاي اين كه در يك فصل سوزان به اين شهر سفر كنيد در فصلي سفر كنيد كه آب و هواي آن نسبتا معتدل تر باشد. حد فاصل بين دو ماه نوامبر تا مارس بهترين زمان براي رفتن به تور دبي مي باشد، در اين چند ماه شما مي توانيد از آب و هواي نسبتا معتدل شهر دبي نهايت استفاده را ببريد و در طول روز از تمامي جاذبه هاي گردشگري اين شهر ديدن كنيد. البته گاهي اوقات ممكن است در فصول گرم به شهر دبي سفر كنيد و با انبوه جمعيت در اين شهر مواجه شويد، در چنين شرايطي اصلا تعجب نكنيد چرا كه بسياري از افراد فقط به قصد لذت بردن از آفتاب و سواحل بسيار زيباي اين شهر به تور دبي مي آيند و بسياري از آن ها هدفشان از اين سفر آفتاب گرفتن در كنار سواحل فوق العاده زيباي اين شهر مي باشد. در هر فصلي اگر به اين شهر سفر كنيد مي توانيد جمعيت بسيار زيادي را در آن مشاهده كنيد.

آشنايي با شهر دبي و جاذبه هاي آن

تور دبي يكي از تورهاي پرطرفدار در دنيا مي باشد كه سالانه افراد بسيار زيادي تصميم به حضور در اين تور مي گيرند، معمولا ايرانيان يكي از طرفداران تور دبي مي باشند و اگر شما در هر زمان از سال به اين شهر سفر كنيد مي توانيد ايرانيان بسيار زيادي را در اين شهر مشاهده كنيد. در اين مطلب قصد داريم توضيحاتي كامل درباره تور دبي به شما ارائه دهيم، اين مطلب به چند قسمت تقسيم بندي مي شود كه قسمت اول آن مربوط به معرفي شهر دبي است، قسمت بعدي مربوط به معرفي جاذبه هاي گردشگري شهر دبي و قسمت هاي بعدي اين مطلب نيز به معرفي رستوران ها، مراكز خريد و مراكز تفريحي اين شهر اختصاص پيدا مي كند كه در تور دبي مي توانيد از تمامي اين موارد ديدن كنيد.

تور دبي

شهر دبي امارات

شهر دبي بزرگترين شهر كشور امارات است كه در جنوب كشور ايران واقع شده است، اين شهر يكي از زيباترين شهرهاي قاره آسيا و حتي يكي از زيباترين شهرهاي دنيا مي باشد. نخستين حضور انسان ها در اين منطقه به سال 1095 ميلادي باز مي گردد، اولين نشانه هايي كه نشان دهنده شهرسازي در اين منطقه بودند نيز به سال 1799 ميلادي برمي گردد، ساخت شهر دبي امروزي از سال 1833 به صورت رسمي آغاز شد كه اين كار توسط شيخ مكتوم بن بطي بن سهيل آل مكتوم صورت گرفت. از آن جايي كه اين شهر يك شهر بندري مي باشد از موقعيت جغرافيايي فوق العاده اي برخوردار است كه به همين علت به يكي از تجاري ترين شهرهاي قاره آسيا تبديل شده است.

آب و هواي شهر دبي

با وجود اين كه شهر دبي در كنار بندر قرار گرفته است آب و هواي اين شهر آب و هوايي بسيار گرم و خشك مي باشد، تابستان هاي اين شهر بسيار گرم و خشك مي باشد ولي با اين وجود سالانه توريست هاي بسيار زيادي در اين فصل به شهر دبي سفر مي كنند تا از آفتاب گرم و سواحل فوق العاده زيباي اين شهر در فصل تابستان نهايت استفاده را ببرند. در فصل زمستان اما آب و هواي اين شهر كمي معتدل تر مي شود و دماي هوا تا 23 درجه سانتي گراد كاهش پيدا مي كند كه همين موضوع باعث مي شود تا فصل زمستان نيز به يكي از شلوغ ترين فصل هاي شهر دبي تبديل شود. در اين فصل مي توانيد در طول روز به دليل مناسب بودن آب و هوا از تمامي جاذبه هاي گردشگري شهر دبي ديدن كنيد، اگر در فصل تابستان مي خواهيد رزرو تور دبي انجام دهيد، سعي كنيد بعد از غروب آفتاب از جاذبه هاي گردشگري آن ديدن كنيد.

آشنايي با شهر دبي

در تور دبي از آبنماي دبي حتما ديدن كنيد

آبنماي دبي يكي از جاذبه هاي گردشگري بسيار زيباي اين شهر است كه در تور دبي حتما بايد از آن ديدن كنيد، اين آبنما در درياچه برج خليفه قرار دارد كه با هزينه اي بسيار بالا ساخته شده است. طول اين آبنما به 275 متر مي رسد كه آب را تا ارتفاع بسيار بالايي پرتاب مي كند. در اطراف اين آبنما نورافكن هاي متعددي قرار داده شده است كه محيط اطراف را بسيار زيبا كرده است. بي شك اگر يك شب در تور دبي به بازديد از اين آبنما برويد مي توانيد با يكي از زيباترين صحنه هاي زندگي خود روبرو شويد. نورافكن هاي اين آبنما به قدري محيط اطراف آن را نوراني كرده اند كه نه تنها در داخل اين محيط مي توانيد همه جا را با جزئيات مشاهده كنيد بلكه از فاصله بسيار دور نيز اين آبنما قابل مشاهده است.

بازديد از برج خليفه

اگر علاقه مند به بازديد از برج هاي شهر دبي هستيد و به بازديد از آسمان خراش ها علاقه داريد در تور دبي حتما از برج خليفه ديدن كنيد، اين برج داراي ارتفاعي 828 متري مي باشد كه به عنوان بلندترين ساختمان دنيا شناخته شده است. برج خليفه داراي 163 طبقه مي باشد كه بيشتر واحدهاي آن تجاري و اداري هستند. براي اين كه به خوبي با ارتفاع اين برج آشنا شويد مي توانيد برج ميلاد را در نظر بگيريد، اين برج دو برابر برج ميلاد است. در برج خليفه همچنين واحدهاي تفريحي زيادي نيز قرار دارند كه مي توانيد از آن ها نيز ديدن كنيد. اگر قصد داريد كه تمام شهر دبي را در زير پاي خود حس كنيد مي توانيد به عرشه طبقه 124 اين برج مراجعه كنيد و تمامي شهر را بنگريد.

رزرو آنلاين هتل در دبي

همان طور كه گفته شد، امكانات سايت دلتابان براي اينكه بتوانيد اقامتي به ياد ماندني در دبي يا هر شهري از دنيا داشته باشيد بسيار كامل مي باشد. شما مي توانيد از سايت اين شركت براي رزرو آنلاين هتل هاي جميرا در دبي اقدام كنيد اين خدمات به صورت كاملا آنلاين به شما ارائه مي شود و شما مي توانيد از سراسر ايران براي انجام رزرو آنلاين هتل در دبي اقدام نماييد. در صورتي كه در زمينه خريد بليط هواپيما و يا رزرو آنلاين هتل هاي جميرا در دبي سوالي داشته باشيد، مي توانيد از كارشناسان دلتابان در اين خصوص سوالات خود را بپرسيد. در صورتي كه مي خواهيد در وقت و هزينه هاي خود صرفه جويي داشته باشيد، مي توانيد با ورود به سايت دلتابان، پكيج بليط هواپيما + رزرو آنلاين هتل هاي جميرا را در گزينه هاي تور انجام دهيد و با خيالي راحت سفري لوكس به شهر دبي با بهترين قيمت داشته باشيد. در ادامه به معرفي برخي از بهترين هتل هاي لوكس شهر دبي خواهيم پرداخت و به بررسي امكانات اين هتل ها مي پردازيم.

هتل جميرا بيچ

يكي از لوكس ترين و زيباترين هتل هاي جميرا و شهر دبي كه مي توان اقامتي بسيار لوكس را در آن تجربه كرد، هتل جميرا بيچ مي باشد. اين هتل 5 ستاره با بيشترين امكانات مي تواند تجربه اي از اقامت بسيار خوب را براي شما به جاي بگذارد. اتاق هاي اين هتل منظره اي فوق العاده زيبا دارند و شما مي توانيد براي اينكه در سفر تفريحي خود به دبي آرامش داشته باشيد، اتاق هاي اين هتل را رزرو نماييد. در صورتي كه علاقه مند به ميل كردن غذاي بين المللي باشيد، رستوران هاي اين هتل مي توانند بهترين انتخاب براي شما باشند و همچنين كافي شاپ هاي اين مجموعه مي توانند گزينه اي بسيار خوب براي سرو يك عصرانه بسيار دلنشين به شمار مي روند. جميرا بيچ همچنين گزينه اي بسيار مناسب براي كساني است كه مي خواهند از مراكز تجاري و تفريحي دبي ديدن كنند. اين هتل براي كساني كه مي خواهند خدمات مربوط به نوزاد را دريافت كنند خدمات ويژه اي داشته و اين افراد مي توانند نسبت به خريد اين خدمات در درون هتل اقدام كنند. استخرها و سالن هاي ورزشي از ديگر مزاياي رزرو هتل به شمار مي روند

بازديد از خانه شيخ سعيد

منزل شيخ سعيد آل مكتوم يكي از جاذبه هاي گردشگري شهر دبي است كه قدمت آن به سال 1896 باز مي گردد، اين ساختمان امروزه در حال بازسازي مي باشد تا توريست ها بتوانند به راحتي از آن بازديد كنند. در ساخت اين منزل از معماري ايراني استفاده شده است كه بيشتر در نواحي كويري و خشك ايران مورد استفاده قرار مي گرفت. مواد اوليه اي كه در ساخت اين خانه به كار رفته است آهك و ساروج مي باشد. در اين ساختمان قديمي يك حيات وجود دارد به پنج قسمت تقسيم مي شود كه در هر بخش يك ايوان، مهمان خانه و تعدادي اتاق قرار دارد.

آكواريوم دبي

بي شك يكي از مهمترين بخش هاي تورارزان دبي بازديد از آكواريوم دبي مي باشد، با ورود به اين آكواريوم وارد يك محيط كاملا شيشه اي مي شويد كه در اطراف شما انواع مختلفي از آبزيان در حال شنا كردن مي باشند و شما مي توانيد به راحتي از آن ها ديدن كنيد. اين آكواريوم بزرگترين آكواريوم دنيا است كه داراي 51 متر طول، 20 متر عمق و همينطور مخزن آن ظرفيتي معادل 10 ميليون ليتر را دارا مي باشد. در اين آكواريوم انواع مختلفي از آبزيان از جمله كوسه ها، ماهي هاي مختلف، سفره ماهي ها و ... وجود دارد. اگر به جانوران دريايي خيلي علاقه مند هستيد مي توانيد با ورود به بخش عمق يازده متري اين آكواريوم وارد بخشي شويد كه تمامي ماهي ها در اطراف شما هستند، اگر بيشتر علاقه مند بوديد نيز مي توانيد با كمك غواصان وارد آب شويد و از نزديك با زندگي آبزيان آشنا شويد.

بازديد از موزه دبي را در تور دبي از دست ندهيد

اين موزه يكي از آثار تاريخي شهر دبي است كه در تور دبي حتما بايد از آن ديدن كنيد، هدف از ساخت اين موزه دفاع از رودخانه دبي بوده است، مصالحي كه در ساخت اين موزه استفاده شده است آجرهاي مرجاني سنتي مي باشند كه به وسيله آهك به يكديگر چسبيده اند. طبقه بالاي اين موزه توسط تيرك هاي چوبي نگهداري مي شوند و سقف آن نيز از ساقه هاي درخت خرما و همچنين گچ ساخته شده اند. در گذشته هاي دور از اين قلعه كه امروزه تبديل به يك موزه شده است استفاده هاي زيادي مي شد، اين قلعه روزگاري به عنوان محل زندگي حاكم و خانواده اش استفاده مي شد و بعدها نيز به عنوان محل شوراي دولت، پادگان و همينطور زندان مورد استفاده قرار گرفت.

باشگاه گلف امارات

اگر به بازي گلف علاقه مند هستيد حتما در تور دبي به باشگاه گلف امارات مراجعه كنيد، اين باشگاه در سال 1988 تاسيس شده است و داراي 36 حفره مي باشد. تمامي قسمت هاي اين زمين گلف چمن است و امكان بازي كردن به صورت شبانه روزي در آن وجود دارد. در اين باشگاه زمين هايي براي بازي تنيس و اسكواش نيز ساخته شده است و همينطور يك سالن بدنسازي نيز در آن وجود دارد. امكانات بسيار زيادي در اين باشگاه براي راحتي توريست هايي كه در تور دبي از باشگاه گلف ديدن مي كنند فراهم شده است كه از جمله آن ها مي توان به مواردي از قبيل امكانات غذاخوري، فروش لوازم ورزشي، مدرسه مدرن گلف و ... اشاره كرد.

به راحتي ويزاي امارات را دريافت كنيد.

يك خبر خوش براي افرادي كه قصد رفتن به تور دبي را دارند اين است كه دريافت ويزاي امارات به هيچ وجه سختي هاي دريافت ويزاي ساير كشورهاي خارجي را ندارد، شما براي دريافت ويزاي امارات و رفتن به تور دبي تنها كافي است به اداره مهاجرت و وزارت كار مراجعه كنيد تا بدون هيچ گونه دردسري اقدام به دريافت ويزاي امارات كنيد. توجه داشته باشيد كه دريافت ويزاي امارات نيازي به مصاحبه ندارد بنابراين شما مي توانيد اين كار را به صورت غير حضوري نيز انجام دهيد. براي اين كار شما تنها كافي است مدارك مورد نياز براي دريافت اين ويزا را تحويل كارگزار دهيد و بعد از آن به راحتي اقدام به دريافت ويزا كنيد.

مدارك مورد نياز براي دريافت ويزاي امارات

براي دريافت ويزاي امارات تنها كافي است مداركي را كه در ادامه معرفي مي كنيم را آماده كرده و تحويل كارگزار دهيد:

يك اسكن رنگي از صفحه اول پاسپورت معتبر كه داراي حداقل سه ماه اعتبار باشد، يك اسكن از كارت ملي و شناسنامه و همينطور يك عكس.

اخذ ويزاي دبي

بازديد از اپراي دبي

اگر در تورلحظه آخري دبي به دنبال تفريحات شبانه هستيد و دوست داريد علاوه بر استفاده از آب و هواي بسيار مناسب شهر دبي در هنگام شب يك تفريح مناسب نيز داشته باشيد مي توانيد از اپراي دبي ديدن كنيد، سالن اپراي دبي هر روزه ميزبان اجراهاي كلاسيك و جديدي مي باشد كه توريست هاي بسيار زيادي نيز براي بازديد از آن اجراها شركت مي كنند. در اين سالن معمولا برنامه هاي متعددي اجرا مي شود كه از جمله آن ها مي توان به مواردي از قبيل كنسرت هاي فوق العاده خارجي، اپرا، اجراي موسيقي هاي كلاسيك و همينطور شب هاي كمدي اشاره كرد. اين مجموعه داراي 2000 صندلي مي باشد كه به صورت بسيار زيبايي چيده شده اند. شايد يكي از اصلي ترين دلايل محبوبيت اين سالن معماري فوق العاده زيباي آن باشد كه به صورت چشم نواز طراحي شده است و اگر به تور دبي برويد و از اين سالن ديدن كنيد بي شك اولين چيزي كه توجه شما را به خود جلب خواهد كرد معماري بسيار زيباي اين هتل است.

ساحل كايت سواري دبي

يكي از جاذبه هاي گردشگري پرطرفدار دبي كه سالانه توريست هاي بسيار زيادي در تور دبي از آن ديدن مي كنند ساحل كايت سواري اين شهر است، در اين ساحل شما مي توانيد تركيبي از شور و نشاط و آرامش و سكوت را مشاهده كنيد. در بخش هايي از اين ساحل امكانات بسيار زيادي فراهم شده است كه توريست ها بتوانند با كايت سواري مشغول شوند و لحظات شادي را سپري كنند، در بخش هاي ديگر نيز امكاناتي براي بازي فراهم شده است كه واليبال ساحلي يكي از محبوب ترين آن ها است. اگر علاقه مند هستيد كه در يك محيط آرام در كنار ساحل پياده روي كنيد و زماني را به آرامش سپري كنيد مي توانيد از بخش هاي انتهايي اين ساحل ديدن كنيد و لحظات آرام و بي دغدغه اي را در تور دبي داشته باشيد.

فرودگاه دبي

فرودگاه بين المللي دبي بهترين فرودگاه كشور امارات مي باشد كه در سال 2014 ميلادي موفق شد بيش از 70 ميليون مسافر را جا به جا كند كه همين موضوع باعث شد تا به عنوان پر رفت و آمدترين فرودگاه دنيا در آن سال شناخته شود. اين فرودگاه داراي مساحتي 2900 هكتاري مي باشد كه تنها 4 كيلومتر با شهر دبي فاصله دارد و همين موضوع باعث راحتي مسافران و گردشگراني شده است كه به تور دبي پرواز ماهان مي روند. اين فرودگاه داراي سه ترمينال مي باشد كه اين سه ترمينال به صورت كلي هر هفته بيش از 8000 پرواز را به سمت 270 مقصد مختلف انجام مي دهند. ترمينال اصلي اين فرودگاه ترمينال شماره يك است كه بيشتر پروازهاي طولاني از اين ترمينال انجام مي شود. ترمينال شماره دو بيشتر پروازهاي منطقه اي را صورت مي دهد و ترمينال شماره سه نيز به صورت اختصاصي پروازهاي مربوط به هواپيمايي هاي امارات و كانتاس را انجام مي دهد. سيستم هاي حمل و نقل مختلفي براي اين فرودگاه به وجود آمده است كه مسافراني كه به تور دبي مي روند مي توانند از اين سيستم هاي حمل و نقلي براي رفتن به مركز شهر و هتل مورد نظر خود استفاده كنند. سه سيستم حمل و نقلي كه مناسب گردشگران و مسافران است عبارت است از مترو، تاكسي و اتوبوس كه با هر يك از اين سيستم ها مي توانيد خود را به مركز شهر دبي برسانيد.

فرودگاه هاي دبي

بهترين زمان سفر به دبي

به صورت كلي آب و هواي شهر دبي بسيار گرم مي باشد و شما نمي توانيد فصلي را پيدا كنيد كه آب و هواي اين شهر خنك باشد، با اين حال بهتر است به جاي اين كه در يك فصل سوزان به اين شهر سفر كنيد در فصلي سفر كنيد كه آب و هواي آن نسبتا معتدل تر باشد. حد فاصل بين دو ماه نوامبر تا مارس بهترين زمان براي رفتن به تور دبي مي باشد، در اين چند ماه شما مي توانيد از آب و هواي نسبتا معتدل شهر دبي نهايت استفاده را ببريد و در طول روز از تمامي جاذبه هاي گردشگري اين شهر ديدن كنيد. البته گاهي اوقات ممكن است در فصول گرم به شهر دبي سفر كنيد و با انبوه جمعيت در اين شهر مواجه شويد، در چنين شرايطي اصلا تعجب نكنيد چرا كه بسياري از افراد فقط به قصد لذت بردن از آفتاب و سواحل بسيار زيباي اين شهر به تور دبي مي آيند و بسياري از آن ها هدفشان از اين سفر آفتاب گرفتن در كنار سواحل فوق العاده زيباي اين شهر مي باشد. در هر فصلي اگر به اين شهر سفر كنيد مي توانيد جمعيت بسيار زيادي را در آن مشاهده كنيد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 185
  • بازدید کلی : 9360
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی