loading...

تورمسكو

رزروانلاين تورروسيه

بازدید : 213
11 زمان : 1399:2

دانستني هاي تور دبي

دبي كه از شهر هاي بزرگ امارات متحده عربي مي باشد، يكي از شهر هايي است كه هر ساله ميزبان گردشگران بسياري است،ما قصد داريم در اين مطلب شما را با تور دبي كه از پرطرفدار ترين تور هاي گردشگري مي باشد بيشتر آشنا كنيم و هر آن چه درباره اين شهر توريستي نياز است را براي شما ارائه دهيم.

تور دبي

شهر دبي

از نظر موقعيت جغرافيايي دبي از شهر هاي امارات متحده عربي مي باشد كه در سواحل خليج فارس در جنوب ايران در صحراي عرب واقع شده كه به دليل تغييراتي كه در چند دهه اخير در اين شهر ايجاد شده، دبي را به يكي از شهر هاي توريستي مبدل كرده است. جاذبه هاي گردشگري، مراكز خريد لوكس، مراكز تفريحي و ... همگي موجب شده است تا هر ساله گردشگران بسياري براي سفر به اين شهر عربي از طريق تور دبي اقدام نمايند. پرواز به اين شهر بسيار آسان مي باشد و تقريبا تمامي آژانس هاي هواپيمايي در طول ماه به اين شهر پرواز خواهند داشت. قطعا يكي از مهم ترين بخش هاي سفر، اقامت در محيطي مناسب با امكانات كامل مي باشد كه با اقامت در هتل هاي اين شهر مي توان در محيطي فوق العاده، اوقات خوشي را سپري نمود. با اخذ ويزاي گردشگري دبي مي توانيد به اين شهر سفر كرده و از جاذبه هاي گردشگري دبي لذت ببريد.هر ساله كنسرت هاي بسياري نيز از خوانندگان سراسر دنيا در اين شهر برگزار مي شود كه با سفر به شهر زيباي دبي، مي توانيد از لذت شركت در كنسرت خوانندگان مطرح نيز بهره مند شويد.

اخذ ويزاي دبي

قبل از سفر با تور دبي بايد ابتدا به اخذ ويزاي دبي اقدام نمود. انواع ويزاي دبي شامل: ويزاي گردشگري، كاري، ترانسپورت و تجاري مي باشد. طول مدت زمان ويزاي توريستي دبي معمولا 2 هفته، 1 ماه و يا حداكثر 3 ماهه مي باشد. توجه داشته باشيد كه در صورت اخذ ويزاي يك ماهه شما مي توانيد با پرداخت هزينه ويزاي خود را به مدت يك ماه ديگر تمديد نماييد. از ويژگي هاي ويزاي دبي عدم نياز به انجام مصاحبه ي حضوري مي باشد. آدرس سفارت امارات، واقع در غرب تهران، خيابان ايران زمين مي باشد، اما توجه داشته باشيد كه به منظور دريافت ويزاي توريستي نياز به مراجعه به سفارت نبوده و از طريق آژانس هاي هواپيمايي مي توانيد براي اخذ ويزا اقدام نماييد. مدارك مورد نياز به منظور اخذ ويزاي دبي به قرار زير مي باشد:

  1. پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار
  2. دو قطعه عكس جديد و رنگي با پيش زمينه اي سفيد
  3. فرم تكميل شده از مشخصات فرد متقاضي
  4. اطلاعات دقيق مرتبط با محل سكونت و يا محل كار

به منظور دريافت فرم و يا اطلاعات دقيق تر درباره مدارك مورد نياز، مي توانيد به سايت سفارت امارات نيز مراجعه نماييد.

آشنايي با تور دبي

بايد ها و نبايد ها در تور دبي

هر كشور و حتي هر كدام از شهر هاي آن، قانون و فرهنگ خاص خود را دارند كه در صورت سفر به آن جا بايد به تمامي بايد ها و نبايد ها توجه نمود. در صورت سفر با تور دوبي نيز بايد به منظور پيشگيري از جريمه شدن به موارد ذيل توجه نماييد:

  1. حمل و يا مصرف هر گونه مواد مخدر ممنوع: در تمامي شهر هاي كشور امارات در صورت حمل و يا مصرف مواد مخدر مي تواند منجر به جريمه هايي از جمله، حداقل 4 سال حبس و حتي اخراج از كشور امارات شود.
  2. به پوشش خود توجه كنيد: فراموش نكنيد كه دبي از شهرهايي است كه اغلب مردم آن مسلمان مي باشند پس در صورت سفر با تور دبي بايد به پوشش خود توجه نماييد و از پوشيدن هرگونه لباس بسيار باز و يا برهنه گشتن به خصوص در مراكز عمومي شهر خودداري نماييد در غير اين صورت به صورت قانوني با فرد متخلف برخورد خواهد شد.
  3. هر گونه توهين به اسلام و احكام حاكم بر دبي ممنوع: هر گونه سخن و يا رفتاري كه توهين به دين مبين اسلام باشد، نوعي بي قانوني بوده و پيگرد قانوني دارد. همچنين از توهين به سران حاكم بر طايفه هاي اين شهر نيز خودداري نماييد.
  4. در رفتار با خانم ها دقت كنيد: فرهنگ دبي به گونه اي است كه شما به آساني نمي توانيد با خانم هاي غريبه معاشرت كنيد پس در نحوه برخورد و رفتار خود با خانم ها در طي سفر با تور دبي توجه لازم را داشته باشيد.
  5. فحش و ناسزا ممنوع: در حركات فيزيكي و زبان بدن خود در ضمن صحبت كردن دقت نماييد، چرا كه بيان هر نوع كلام غير مودبانه و يا استفاده نا صحيح از زبان بدن، فرد را مشمول جرايم سنگيني خواهد كرد.

زمان مناسب براي سفر با تور دبي

با توجه به موقعيت جغرافيايي دبي، اغلب داراي هواي گرم و خشك مي باشد. در فصل تابستان دماي هوا به اوج خود خواهد رسيد كه ممكن است سفر شما را اندكي سخت نمايد اين در حالي است كه در فصل زمستان به دليل بارش هايي هر چند اندك، دماي هوا اندكي كاهش يافته و خنك تر خواهد شد به همين دليل در فصول سرد سال، دبي شاهد گردشگران بسياري مي باشد. اما اگر قصد داريد تا در زمان هاي خلوت با تور دبي سفر كنيد و هزينه هايي نيز كه به منظور محل اقامت پرداخت مي كنيد كاهش يابد، مي توانيد در فصل تابستان با تور دبي سفر نماييد.

تور دبي

اكثريت پرواز ها به مقصد دبي به طور مستقيم انجام مي گردد. با توجه به اين موضوع كه برخي از پرواز ها به ساير كشور ها به طور مستقيم از ايران امكان پذير نخواهد بود، ابتدا پرواز به دبي انجام خواهد شد و بعد از آن به كشور مقصد سفر خواهند كرد در نتيجه تمامي آژانس هاي هواپيمايي در طول هفته پروازهايي را به مقصد دبي خواهند داشت. هر يك از شركت هاي هواپيمايي، پكيج تور دبي را به گونه اي متفاوت ارائه خواهند كرد. معمولا پكيج تور دبي شامل، بيمه سفر، تور ليدر فارسي زبان، رزرو هتل مي باشد. كه شما مي توانيد از آن ها بهره مند شويد.

بليط هاي هواپيما براي سفر با تور دبي

به منظور سفر با تور دبي شما مي توانيد بليط هاي سيستمي و يا لحظه آخري را تهيه نماييد.

  1. بليط هاي لحظه آخري: اگر شما از دسته افرادي هستيد كه با چمداني حاضر، هميشه آماده سفر مي باشيد ما به شما بليط لحظه آخري را پيشنهاد مي كنيم كه شامل تخفيفات بسياري مي باشد و مي تواند هزينه هاي سفر شما را تا حد زيادي كاهش دهد، به طوري كه مي توانيد گاهي يك بليط هواپيما را تنها با پرداخت هزينه اي برابر با بليط اتوبوس تهيه نماييد. اما هزينه اين بليط براي تمامي افراد با سنين مختلف (كودك و يا بزرگسال) يكسان مي باشد.
  2. بليط هاي سيستمي: اگر از افرادي هستيد كه براي سفر خود بايد برنامه ريزي مشخصي داشته باشيد براي سفر با تور دبي ما به شما بليط هوايپما سيستمي را پيشنهاد مي كنيم. جهت رزرو اين دسته از بليط ها حداقل دو هفته قبل از سفر با تور لحظه آخري دبي اقدام نماييد. از ويژگي هاي خوب بليط هاي سيستمي، تفاوت قيمت بليط براي كودكان و بزرگسالان مي باشد.در صورت كنسلي مي توانيد پس از كسر شدن مبلغي از هزينه بليط، مابقي آن را دريافت نماييد.

خريد تور دبي

ويژگي هاي مراكز خريد دبي

دبي به عنوان پايتخت خريد در كل خاورميانه شناخته شده است كه شما مي توانيد با هر ميزان توان مالي از فروشگاه هاي دبي خريد نماييد. در شهر دبي مالياتي به منظور فروش كالا دريافت نمي شود، از طرفي نيز هزينه گمرك به منظور واردات كالا بسيار اندك مي باشد. همين امر موجب شده تا مراكز خريد، كالا هاي خود را با قيمت هايي مناسب به فروش برسانند. از ديگر ويژگي هاي مراكز خريد اين شهر كه در صورت سفر با تور دبي مي توانيد از آن ها بهره مند شويد، امكانات مركز خريد ها مي باشد كه از اين ميان مي توان به موارد ذيل اشاره نمود:

  1. سيستم هاي تهويه و خنك كننده
  2. پاركينگ هايي با ظرفيت بالا
  3. محل بازي كودكان
  4. رستوران، فست فود و كافي شاپ
  5. سالن هايي جهت برگزاري كنسرت

توجه داشته باشيد كه امكانات نام برده شده، بسته به نوع مركز خريد متفاوت خواهد بود.

مراكز خريد دبي

معرفي مراكز خريد در تور دبي

در طي سفر با تور ارزان دبي هم مراكز خريد لوكس و لاكچري و هم مركز و بازار هايي با قيمت هايي بسيار پايين و استثنايي را مشاهده خواهيد كرد. كه در ادامه به معرفي آن ها خواهيم پرداخت.

  1. دراگون مارت يكي از مراكز خريد بزرگ چيني در دبي بوده كه تمامي كالاهايي كه به فروش مي رساند چيني مي باشد.
  2. ابن بطوطه يكي از مراكز خريد ويژه ي دبي مي باشد كه بر اساس زندگي شخصيتي به اين نام ساخته شده و از معماري ويژه اي نيز برخوردار است و توصيه مي كنيم تا در صورت سفر با تور دبي از اين مركز خريد حتما ديدن نماييد.
  3. اوت لت مال از مراكز خريد معروف دبي مي باشد كه مي توانيد كالاهاي برند را با قيمتي باور نكردني خريداري نماييد. اگر به دنبال خريد سوغاتي با قيمتي بسيار ارزان هستيد ما به شما اوت لت مال را پيشنهاد مي كنيم.

از ديگر مراكز خريد كه در طول سفر با تور دبي مي توانيد از آن ها ديدن نماييد مي توان به اوت لت ويليج، مركاتو، برجمان، وافي، سيتي سنتر، مال امارات و دبي مال اشاره كرد. هر يك از اين مراكز خريد ويژگي هاي منحصر به فرد خود را دارند كه بازديد از آن ها در طول سفر با تور دبي خالي از لطف نيست.

ديدني هاي تور دبي

سوغاتي هاي دبي چيست؟

هر ساله گردشگران بسياري با تور دبي به اين شهر سفر مي كنند در نتيجه قصد داريم تا شما را با چند مورد از سوغاتي هاي اين شهر آشنا نماييم تا در صورت سفر با تور دبي بتوانيد يادگاري هاي زيبايي را براي عزيزان خود تهيه نماييد.

  1. از شاخصه هاي شهر دبي، برج خليفه است، كه مجسمه اين برج در سايز و اندازه هاي متفاوت، از سوغاتي هاي مرسوم اين شهر مي باشد.
  2. پارچه و لباس با عكس و طرح هايي از شهر دبي از ديگر سوغاتي هايي مي باشد كه در صورت سفر با تور دبي مي توان تهيه نمود.
  3. از پرطرفدار ترين سوغاتي ها مي توان به خرماي بتيل اشاره كرد كه طعم فوق العاده آن باعث شده تا با وجود قيمت بالايي كه دارد باز هم از پرفروش ترين سوغاتي هاي دبي باشد و اين خرما با آجيل هاي مختلف پر مي شود كه باعث شده تا طعمي متفاوت داشته باشد.
  4. عطر و ادكلن هاي عربي رايحه اي متفاوت دارند كه معمولا سليقه خاصي را مي طلبند.
  5. از سوغاتي هاي با ارزش دبي مي توان به خريد طلا اشاره كرد. در اين شهر طلا فروشي هاي بسياري وجود دارد كه در صورت سفر با تور دبي مي توانيد از آن ها ديدن كرده و طلاي مناسب خود را خريداري نماييد.

ديگر سوغاتي هاي دبي شامل: تابلو فرش هاي دستباف، خنجر هاي طرح دار، ادويه هاي عربي و ... مي باشد.

جاذبه هاي گردشگري تور دبي

جاذبه هاي گردشگري دبي

قصد داريم تا شما را با جاذبه هاي گردشگري دبي آشنا كنيم تا قبل از سفر با تور دبي بتوانيد آگاهي لازم با مكان هاي ديدني دبي داشته باشيد. با وجودي كه دبي تنها چند دهه است كه رونق گرفته و تبديل به يك شهر توريستي شده است اما جاذبه هاي بسياري براي گردشگران دارد. در ادامه درباره برخي از جاذبه هاي دبي توضيح خواهيم داد. مسجد جميرا به دليل معماري فوق العاده اي كه دارد از محبوب ترين مكان هاي ديدني دبي مي باشد. جزيره نخل دبي كه آوازه ي آن تقريبا به گوش همگان رسيده است علاوه بر جاذبه هايي كه دارد، از جمله مكان هاي تفريحي نيز تلقي مي شود. در اين جزيره لوكس ترين رستوران ها، هتل ها، فروشگاه ها و مراكز خريد ها و ... قرار گرفته اند.

بازديد از برج خليفه در سفر با تور دبي

برج خليفه يكي از شاخصه هاي شهر دبي مي باشد. اين برج كه از مرتفع ترين ساختمان هاي جهان مي باشد، از پرطرفدار ترين جاذبه هاي گردشگري دبي تلقي مي شود. با تهيه بليط مي توانيد وارد برج شده و از آن ديدن نماييد. با قرار گرفتن در طبقات فوقاني، مي توانيد تصويري بي نظير و 360 درجه از شهر دبي را مشاهده نماييد. در صورت سفر با تور دبي ديدن از اين برج به خصوص در شب را به شما توصيه مي كنيم.

پبازديد از موزه ي دبي در سفر با تور دبي

اگر مايل هستيد تا اندكي مرور بر تاريخ داشته باشيد مي توانيد به موزه اي كه در قلعه اي به نام آل فهيدي قرار دارد برويد. اين قلعه كه به منظور حفظ و مراقبت از دبي ساخته شده است، امروزه به موزه اي پرطرفدار تبديل گشته است. بلوك هاي مرجاني كه ديوار هاي آن را تشكيل داده اند، جلوه اي خاص به اين موزه داده است. اين قلعه در دوره هاي مختلف نقش هاي متفاوتي داشته است كه از اين ميان مي توان به محل زندگي حاكم آن زمان و محل برگزاري جلسات مهم اشاره كرد. چنان چه با تور دبي به اين شهر سفر كرديد، بازديد از اين موزه خالي از لطف نيست.

رزرو تور دبي

تفريحگاه هاي دبي

با سفر به همراه تور دبي قطعا در كنار خريد، بازديد از مناطق ديدني و ... نياز است تا اندكي نيز به تفريح بپردازيد.

  1. آكواريوم دبي: آكواريومي در دل مركز خريد دبي مال مي باشد كه طراحي آن به گونه اي متفاوت بوده و شما با بازديد از اين آكواريوم مي توانيد بيش از 140 گونه از آبزيان را مشاهده كنيد. از ديگر تفريح هاي مرتبط با اين بخش مي توان به غواصي در فضاهايي شيشه اي و يا سوار شدن بر قايق هاي شيشه اي اشاره نمود.
  2. سافاري: در صورت سفر با تور دبي حتما تجربه ي لذت بخشي با سافاري دبي كسب خواهيد كرد. سافاري مجموعه اي است كه شامل آفرود سواري، شتر سواري، قدم زدن بر روي شن هاي داغ و ... مي باشد كه همگي در دل صحراي دبي صورت مي گيرد.
  3. شهربازي آي ام جي ورد: يكي از مهيج ترين مكان هاي تفريحي كه در طي سفر با تور دبي مي توانيد از آن لذت ببريد، شهربازي سرپوشيده اين شهر مي باشد كه از بزرگترين شهربازي هاي دنيا محسوب مي شود. تمامي بازي هاي هيجان انگيز، ترسناك و ماجراجويانه را در اين شهربازي تجربه خواهيد كرد. در اين مكان فروشگاه ها و رستوران هاي بسياري نيز موجود مي باشد كه اين امكان را در اختيار شما قرار مي دهد تا بتوانيد مدت زمان بيشتري را در اين شهربازي مانده و لذت ببريد.

هتل هاي دبي

از مهم ترين بخش هاي سفر با تور دبي، انتخاب محل اقامتي مناسب مي باشد. از ويژگي هاي يك محل اقامت مناسب، علاوه بر امكانات و تجهيزات خوب، كيفيت در سرويس دهي نيز مي باشد كه بايد به موقعيت جغرافيايي قرارگيري هتل نيز اشاره كرد. براي مثال هتل شما اگر به مركز شهر نزديك تر باشد قطعا راحت تر مي توانيد به مركز خريد ها و ديگر بخش هاي شهر دسترسي پيدا نماييد. در ادامه شما را با تعدادي از هتل هاي دبي آشنا خواهيم كرد:

  1. برج عرب: اين برج از مجهز ترين و مرتفع ترين هتل ها در كل دنيا مي باشد اين هتل هفت ستاره معماري فوق العاده و متفاوتي دارد كه به شكل بادبان كشتي مي باشد.
  2. ركسوس پريميوم: اين هتل در قلب شهر قرار گرفته است و داراي معماري كاملا مدرن مي باشد و از لوكس ترين هتل هاي دبي به شمار مي آيد.
  3. هتل ال خليج پاليس
  4. هتل آل ماها
  5. و ...

هر ساله افراد بسياري با تور دبي هتل جميرا به اين شهر سفر مي كنند كه به منظور ميزباني هر چه بيشتر و بهتر هتل هاي بسياري ساخته شده است كه ما تنها به تعدادي از آن ها اشاره كرده ايم.

دانستني هاي تور دبي

دبي كه از شهر هاي بزرگ امارات متحده عربي مي باشد، يكي از شهر هايي است كه هر ساله ميزبان گردشگران بسياري است،ما قصد داريم در اين مطلب شما را با تور دبي كه از پرطرفدار ترين تور هاي گردشگري مي باشد بيشتر آشنا كنيم و هر آن چه درباره اين شهر توريستي نياز است را براي شما ارائه دهيم.

تور دبي

شهر دبي

از نظر موقعيت جغرافيايي دبي از شهر هاي امارات متحده عربي مي باشد كه در سواحل خليج فارس در جنوب ايران در صحراي عرب واقع شده كه به دليل تغييراتي كه در چند دهه اخير در اين شهر ايجاد شده، دبي را به يكي از شهر هاي توريستي مبدل كرده است. جاذبه هاي گردشگري، مراكز خريد لوكس، مراكز تفريحي و ... همگي موجب شده است تا هر ساله گردشگران بسياري براي سفر به اين شهر عربي از طريق تور دبي اقدام نمايند. پرواز به اين شهر بسيار آسان مي باشد و تقريبا تمامي آژانس هاي هواپيمايي در طول ماه به اين شهر پرواز خواهند داشت. قطعا يكي از مهم ترين بخش هاي سفر، اقامت در محيطي مناسب با امكانات كامل مي باشد كه با اقامت در هتل هاي اين شهر مي توان در محيطي فوق العاده، اوقات خوشي را سپري نمود. با اخذ ويزاي گردشگري دبي مي توانيد به اين شهر سفر كرده و از جاذبه هاي گردشگري دبي لذت ببريد.هر ساله كنسرت هاي بسياري نيز از خوانندگان سراسر دنيا در اين شهر برگزار مي شود كه با سفر به شهر زيباي دبي، مي توانيد از لذت شركت در كنسرت خوانندگان مطرح نيز بهره مند شويد.

اخذ ويزاي دبي

قبل از سفر با تور دبي بايد ابتدا به اخذ ويزاي دبي اقدام نمود. انواع ويزاي دبي شامل: ويزاي گردشگري، كاري، ترانسپورت و تجاري مي باشد. طول مدت زمان ويزاي توريستي دبي معمولا 2 هفته، 1 ماه و يا حداكثر 3 ماهه مي باشد. توجه داشته باشيد كه در صورت اخذ ويزاي يك ماهه شما مي توانيد با پرداخت هزينه ويزاي خود را به مدت يك ماه ديگر تمديد نماييد. از ويژگي هاي ويزاي دبي عدم نياز به انجام مصاحبه ي حضوري مي باشد. آدرس سفارت امارات، واقع در غرب تهران، خيابان ايران زمين مي باشد، اما توجه داشته باشيد كه به منظور دريافت ويزاي توريستي نياز به مراجعه به سفارت نبوده و از طريق آژانس هاي هواپيمايي مي توانيد براي اخذ ويزا اقدام نماييد. مدارك مورد نياز به منظور اخذ ويزاي دبي به قرار زير مي باشد:

  1. پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار
  2. دو قطعه عكس جديد و رنگي با پيش زمينه اي سفيد
  3. فرم تكميل شده از مشخصات فرد متقاضي
  4. اطلاعات دقيق مرتبط با محل سكونت و يا محل كار

به منظور دريافت فرم و يا اطلاعات دقيق تر درباره مدارك مورد نياز، مي توانيد به سايت سفارت امارات نيز مراجعه نماييد.

آشنايي با تور دبي

بايد ها و نبايد ها در تور دبي

هر كشور و حتي هر كدام از شهر هاي آن، قانون و فرهنگ خاص خود را دارند كه در صورت سفر به آن جا بايد به تمامي بايد ها و نبايد ها توجه نمود. در صورت سفر با تور دوبي نيز بايد به منظور پيشگيري از جريمه شدن به موارد ذيل توجه نماييد:

  1. حمل و يا مصرف هر گونه مواد مخدر ممنوع: در تمامي شهر هاي كشور امارات در صورت حمل و يا مصرف مواد مخدر مي تواند منجر به جريمه هايي از جمله، حداقل 4 سال حبس و حتي اخراج از كشور امارات شود.
  2. به پوشش خود توجه كنيد: فراموش نكنيد كه دبي از شهرهايي است كه اغلب مردم آن مسلمان مي باشند پس در صورت سفر با تور دبي بايد به پوشش خود توجه نماييد و از پوشيدن هرگونه لباس بسيار باز و يا برهنه گشتن به خصوص در مراكز عمومي شهر خودداري نماييد در غير اين صورت به صورت قانوني با فرد متخلف برخورد خواهد شد.
  3. هر گونه توهين به اسلام و احكام حاكم بر دبي ممنوع: هر گونه سخن و يا رفتاري كه توهين به دين مبين اسلام باشد، نوعي بي قانوني بوده و پيگرد قانوني دارد. همچنين از توهين به سران حاكم بر طايفه هاي اين شهر نيز خودداري نماييد.
  4. در رفتار با خانم ها دقت كنيد: فرهنگ دبي به گونه اي است كه شما به آساني نمي توانيد با خانم هاي غريبه معاشرت كنيد پس در نحوه برخورد و رفتار خود با خانم ها در طي سفر با تور دبي توجه لازم را داشته باشيد.
  5. فحش و ناسزا ممنوع: در حركات فيزيكي و زبان بدن خود در ضمن صحبت كردن دقت نماييد، چرا كه بيان هر نوع كلام غير مودبانه و يا استفاده نا صحيح از زبان بدن، فرد را مشمول جرايم سنگيني خواهد كرد.

زمان مناسب براي سفر با تور دبي

با توجه به موقعيت جغرافيايي دبي، اغلب داراي هواي گرم و خشك مي باشد. در فصل تابستان دماي هوا به اوج خود خواهد رسيد كه ممكن است سفر شما را اندكي سخت نمايد اين در حالي است كه در فصل زمستان به دليل بارش هايي هر چند اندك، دماي هوا اندكي كاهش يافته و خنك تر خواهد شد به همين دليل در فصول سرد سال، دبي شاهد گردشگران بسياري مي باشد. اما اگر قصد داريد تا در زمان هاي خلوت با تور دبي سفر كنيد و هزينه هايي نيز كه به منظور محل اقامت پرداخت مي كنيد كاهش يابد، مي توانيد در فصل تابستان با تور دبي سفر نماييد.

تور دبي

اكثريت پرواز ها به مقصد دبي به طور مستقيم انجام مي گردد. با توجه به اين موضوع كه برخي از پرواز ها به ساير كشور ها به طور مستقيم از ايران امكان پذير نخواهد بود، ابتدا پرواز به دبي انجام خواهد شد و بعد از آن به كشور مقصد سفر خواهند كرد در نتيجه تمامي آژانس هاي هواپيمايي در طول هفته پروازهايي را به مقصد دبي خواهند داشت. هر يك از شركت هاي هواپيمايي، پكيج تور دبي را به گونه اي متفاوت ارائه خواهند كرد. معمولا پكيج تور دبي شامل، بيمه سفر، تور ليدر فارسي زبان، رزرو هتل مي باشد. كه شما مي توانيد از آن ها بهره مند شويد.

بليط هاي هواپيما براي سفر با تور دبي

به منظور سفر با تور دبي شما مي توانيد بليط هاي سيستمي و يا لحظه آخري را تهيه نماييد.

  1. بليط هاي لحظه آخري: اگر شما از دسته افرادي هستيد كه با چمداني حاضر، هميشه آماده سفر مي باشيد ما به شما بليط لحظه آخري را پيشنهاد مي كنيم كه شامل تخفيفات بسياري مي باشد و مي تواند هزينه هاي سفر شما را تا حد زيادي كاهش دهد، به طوري كه مي توانيد گاهي يك بليط هواپيما را تنها با پرداخت هزينه اي برابر با بليط اتوبوس تهيه نماييد. اما هزينه اين بليط براي تمامي افراد با سنين مختلف (كودك و يا بزرگسال) يكسان مي باشد.
  2. بليط هاي سيستمي: اگر از افرادي هستيد كه براي سفر خود بايد برنامه ريزي مشخصي داشته باشيد براي سفر با تور دبي ما به شما بليط هوايپما سيستمي را پيشنهاد مي كنيم. جهت رزرو اين دسته از بليط ها حداقل دو هفته قبل از سفر با تور لحظه آخري دبي اقدام نماييد. از ويژگي هاي خوب بليط هاي سيستمي، تفاوت قيمت بليط براي كودكان و بزرگسالان مي باشد.در صورت كنسلي مي توانيد پس از كسر شدن مبلغي از هزينه بليط، مابقي آن را دريافت نماييد.

خريد تور دبي

ويژگي هاي مراكز خريد دبي

دبي به عنوان پايتخت خريد در كل خاورميانه شناخته شده است كه شما مي توانيد با هر ميزان توان مالي از فروشگاه هاي دبي خريد نماييد. در شهر دبي مالياتي به منظور فروش كالا دريافت نمي شود، از طرفي نيز هزينه گمرك به منظور واردات كالا بسيار اندك مي باشد. همين امر موجب شده تا مراكز خريد، كالا هاي خود را با قيمت هايي مناسب به فروش برسانند. از ديگر ويژگي هاي مراكز خريد اين شهر كه در صورت سفر با تور دبي مي توانيد از آن ها بهره مند شويد، امكانات مركز خريد ها مي باشد كه از اين ميان مي توان به موارد ذيل اشاره نمود:

  1. سيستم هاي تهويه و خنك كننده
  2. پاركينگ هايي با ظرفيت بالا
  3. محل بازي كودكان
  4. رستوران، فست فود و كافي شاپ
  5. سالن هايي جهت برگزاري كنسرت

توجه داشته باشيد كه امكانات نام برده شده، بسته به نوع مركز خريد متفاوت خواهد بود.

مراكز خريد دبي

معرفي مراكز خريد در تور دبي

در طي سفر با تور ارزان دبي هم مراكز خريد لوكس و لاكچري و هم مركز و بازار هايي با قيمت هايي بسيار پايين و استثنايي را مشاهده خواهيد كرد. كه در ادامه به معرفي آن ها خواهيم پرداخت.

  1. دراگون مارت يكي از مراكز خريد بزرگ چيني در دبي بوده كه تمامي كالاهايي كه به فروش مي رساند چيني مي باشد.
  2. ابن بطوطه يكي از مراكز خريد ويژه ي دبي مي باشد كه بر اساس زندگي شخصيتي به اين نام ساخته شده و از معماري ويژه اي نيز برخوردار است و توصيه مي كنيم تا در صورت سفر با تور دبي از اين مركز خريد حتما ديدن نماييد.
  3. اوت لت مال از مراكز خريد معروف دبي مي باشد كه مي توانيد كالاهاي برند را با قيمتي باور نكردني خريداري نماييد. اگر به دنبال خريد سوغاتي با قيمتي بسيار ارزان هستيد ما به شما اوت لت مال را پيشنهاد مي كنيم.

از ديگر مراكز خريد كه در طول سفر با تور دبي مي توانيد از آن ها ديدن نماييد مي توان به اوت لت ويليج، مركاتو، برجمان، وافي، سيتي سنتر، مال امارات و دبي مال اشاره كرد. هر يك از اين مراكز خريد ويژگي هاي منحصر به فرد خود را دارند كه بازديد از آن ها در طول سفر با تور دبي خالي از لطف نيست.

ديدني هاي تور دبي

سوغاتي هاي دبي چيست؟

هر ساله گردشگران بسياري با تور دبي به اين شهر سفر مي كنند در نتيجه قصد داريم تا شما را با چند مورد از سوغاتي هاي اين شهر آشنا نماييم تا در صورت سفر با تور دبي بتوانيد يادگاري هاي زيبايي را براي عزيزان خود تهيه نماييد.

  1. از شاخصه هاي شهر دبي، برج خليفه است، كه مجسمه اين برج در سايز و اندازه هاي متفاوت، از سوغاتي هاي مرسوم اين شهر مي باشد.
  2. پارچه و لباس با عكس و طرح هايي از شهر دبي از ديگر سوغاتي هايي مي باشد كه در صورت سفر با تور دبي مي توان تهيه نمود.
  3. از پرطرفدار ترين سوغاتي ها مي توان به خرماي بتيل اشاره كرد كه طعم فوق العاده آن باعث شده تا با وجود قيمت بالايي كه دارد باز هم از پرفروش ترين سوغاتي هاي دبي باشد و اين خرما با آجيل هاي مختلف پر مي شود كه باعث شده تا طعمي متفاوت داشته باشد.
  4. عطر و ادكلن هاي عربي رايحه اي متفاوت دارند كه معمولا سليقه خاصي را مي طلبند.
  5. از سوغاتي هاي با ارزش دبي مي توان به خريد طلا اشاره كرد. در اين شهر طلا فروشي هاي بسياري وجود دارد كه در صورت سفر با تور دبي مي توانيد از آن ها ديدن كرده و طلاي مناسب خود را خريداري نماييد.

ديگر سوغاتي هاي دبي شامل: تابلو فرش هاي دستباف، خنجر هاي طرح دار، ادويه هاي عربي و ... مي باشد.

جاذبه هاي گردشگري تور دبي

جاذبه هاي گردشگري دبي

قصد داريم تا شما را با جاذبه هاي گردشگري دبي آشنا كنيم تا قبل از سفر با تور دبي بتوانيد آگاهي لازم با مكان هاي ديدني دبي داشته باشيد. با وجودي كه دبي تنها چند دهه است كه رونق گرفته و تبديل به يك شهر توريستي شده است اما جاذبه هاي بسياري براي گردشگران دارد. در ادامه درباره برخي از جاذبه هاي دبي توضيح خواهيم داد. مسجد جميرا به دليل معماري فوق العاده اي كه دارد از محبوب ترين مكان هاي ديدني دبي مي باشد. جزيره نخل دبي كه آوازه ي آن تقريبا به گوش همگان رسيده است علاوه بر جاذبه هايي كه دارد، از جمله مكان هاي تفريحي نيز تلقي مي شود. در اين جزيره لوكس ترين رستوران ها، هتل ها، فروشگاه ها و مراكز خريد ها و ... قرار گرفته اند.

بازديد از برج خليفه در سفر با تور دبي

برج خليفه يكي از شاخصه هاي شهر دبي مي باشد. اين برج كه از مرتفع ترين ساختمان هاي جهان مي باشد، از پرطرفدار ترين جاذبه هاي گردشگري دبي تلقي مي شود. با تهيه بليط مي توانيد وارد برج شده و از آن ديدن نماييد. با قرار گرفتن در طبقات فوقاني، مي توانيد تصويري بي نظير و 360 درجه از شهر دبي را مشاهده نماييد. در صورت سفر با تور دبي ديدن از اين برج به خصوص در شب را به شما توصيه مي كنيم.

پبازديد از موزه ي دبي در سفر با تور دبي

اگر مايل هستيد تا اندكي مرور بر تاريخ داشته باشيد مي توانيد به موزه اي كه در قلعه اي به نام آل فهيدي قرار دارد برويد. اين قلعه كه به منظور حفظ و مراقبت از دبي ساخته شده است، امروزه به موزه اي پرطرفدار تبديل گشته است. بلوك هاي مرجاني كه ديوار هاي آن را تشكيل داده اند، جلوه اي خاص به اين موزه داده است. اين قلعه در دوره هاي مختلف نقش هاي متفاوتي داشته است كه از اين ميان مي توان به محل زندگي حاكم آن زمان و محل برگزاري جلسات مهم اشاره كرد. چنان چه با تور دبي به اين شهر سفر كرديد، بازديد از اين موزه خالي از لطف نيست.

رزرو تور دبي

تفريحگاه هاي دبي

با سفر به همراه تور دبي قطعا در كنار خريد، بازديد از مناطق ديدني و ... نياز است تا اندكي نيز به تفريح بپردازيد.

  1. آكواريوم دبي: آكواريومي در دل مركز خريد دبي مال مي باشد كه طراحي آن به گونه اي متفاوت بوده و شما با بازديد از اين آكواريوم مي توانيد بيش از 140 گونه از آبزيان را مشاهده كنيد. از ديگر تفريح هاي مرتبط با اين بخش مي توان به غواصي در فضاهايي شيشه اي و يا سوار شدن بر قايق هاي شيشه اي اشاره نمود.
  2. سافاري: در صورت سفر با تور دبي حتما تجربه ي لذت بخشي با سافاري دبي كسب خواهيد كرد. سافاري مجموعه اي است كه شامل آفرود سواري، شتر سواري، قدم زدن بر روي شن هاي داغ و ... مي باشد كه همگي در دل صحراي دبي صورت مي گيرد.
  3. شهربازي آي ام جي ورد: يكي از مهيج ترين مكان هاي تفريحي كه در طي سفر با تور دبي مي توانيد از آن لذت ببريد، شهربازي سرپوشيده اين شهر مي باشد كه از بزرگترين شهربازي هاي دنيا محسوب مي شود. تمامي بازي هاي هيجان انگيز، ترسناك و ماجراجويانه را در اين شهربازي تجربه خواهيد كرد. در اين مكان فروشگاه ها و رستوران هاي بسياري نيز موجود مي باشد كه اين امكان را در اختيار شما قرار مي دهد تا بتوانيد مدت زمان بيشتري را در اين شهربازي مانده و لذت ببريد.

هتل هاي دبي

از مهم ترين بخش هاي سفر با تور دبي، انتخاب محل اقامتي مناسب مي باشد. از ويژگي هاي يك محل اقامت مناسب، علاوه بر امكانات و تجهيزات خوب، كيفيت در سرويس دهي نيز مي باشد كه بايد به موقعيت جغرافيايي قرارگيري هتل نيز اشاره كرد. براي مثال هتل شما اگر به مركز شهر نزديك تر باشد قطعا راحت تر مي توانيد به مركز خريد ها و ديگر بخش هاي شهر دسترسي پيدا نماييد. در ادامه شما را با تعدادي از هتل هاي دبي آشنا خواهيم كرد:

  1. برج عرب: اين برج از مجهز ترين و مرتفع ترين هتل ها در كل دنيا مي باشد اين هتل هفت ستاره معماري فوق العاده و متفاوتي دارد كه به شكل بادبان كشتي مي باشد.
  2. ركسوس پريميوم: اين هتل در قلب شهر قرار گرفته است و داراي معماري كاملا مدرن مي باشد و از لوكس ترين هتل هاي دبي به شمار مي آيد.
  3. هتل ال خليج پاليس
  4. هتل آل ماها
  5. و ...

هر ساله افراد بسياري با تور دبي هتل جميرا به اين شهر سفر مي كنند كه به منظور ميزباني هر چه بيشتر و بهتر هتل هاي بسياري ساخته شده است كه ما تنها به تعدادي از آن ها اشاره كرده ايم.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 139
  • بازدید کلی : 9314
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی