loading...

تورمسكو

رزروانلاين تورروسيه

بازدید : 195
11 زمان : 1399:2

دبي

دو تور جذاب در ليست تور هاي ارائه شده دلتابان وجود دارد كه بي نهايت طرفدار داره و دو تور پر مخاطب در سال هاي اخير است. دو تور دبي و سنت پترزبورگ . باهم بيشتر با اين دو مقصد گردشگري آشنا بشيم.

دبي يكي از مهمترين مقاصد گردشگري مي باشد كه هر ساله بسياري از گردشگران را در خود جاي مي دهد. تور ارزان دبي يكي از روش هاي سفر به اين شهر مي باشد و فرودگاه دبي به دليل مراجعه فراوان گردشگران به اين شهر پر تردد ترين فرودگاه جهان شناخته مي شود. آب و هواي دبي گرم و خشك بوده و سفر به اين شهر در فصول سرد امكان پذير خواهد بود. مراكز خريد دبي مهم ترين دليل براي سفر به اين شهر مي باشد كه مي توانيد اقلام مورد نياز خود را با قيمتي بسيار ارزان تر خريداري نماييد. جهت شركت در تور كيش مداركي مورد نياز خواهد بود كه قبل از سفر بايد نسبت به فراهم نمودن هر يك اقدام نماييد. در تور دبي هتل ها از اهميت ويژه اي برخوردار هستند كه بايد نسبت به انتخاب هتل مورد نظر اقدام كنيد. رستوران ها و فست فود ها از اهميت بالايي برخوردار هستند. همچنين شركت در تور هاي دبي از مراكز مختلفي امكان پذير مي باشد كه در ادامه به بررسي دقيق تر هر يك از موارد ذكر شده پرداخته ايم:

تور ارزان دبي
دبي مملو از مناطقي است كه همگي لوكس و مدرن بوده و ديدن اين مناطق قطعا لذت بخش خواهد بود. چنانچه قصد سفر به منطقه اي را داريد كه هم آب و هواي مناسب داشته و هم مراكز ديدني بسياري در خود جاي داده باشد، دبي بهترين انتخاب برايتان مي باشد. هتل هاي لوكس مانند هتل جميرا، رستوران ها و مراكز خريد دبي از جمله مراكز مهمي هستند كه حتما توجه شما را جلب خواهند كرد. دبي يكي از مهمترين مناطق پخش پوشاك مي باشد به همين منظور افراد بسياري از سراسر جهان جهت خريد به اين منطقه سفر مي كنند. اما تنها دلايل تجاري سبب سفر نخواهد بود چرا كه اماكن ساخته شده در دبي از جمله بهترين اماكن جهان به شمار مي آيد كه قطعا سفر در اين مناطق را لذت بخش تر خواهد نمود.

تور دبي

تور لحظه آخري دبي از جمله تورهاي پر تقاضا مي باشد كه هر ساله شاهد بازديد خيل عظيم گردشگران از اين منطقه هستيم. دبي از جمله زيباترين مناطقي مي باشد كه به دليل مناطق گردشگري فراوان و همچنين بازارهاي لوكس مورد توجه قرار گرفته. به همين منظور شركت هاي بسياري اقدام به ثبت نام تور دبي مي نمايند. به وسيله تور مي توانيد از تمامي مراكز دبي ديدن نماييد چرا كه مسئولين تور ها علم كامل به مناطق ديدني و گردشگري دبي را داشته و بهترين راهنما برايتان خواهند بود. همچنين داشتن برنامه سفر كه توسط تور دبي تعيين مي شود زمان بندي را مناسب كرده و از اتلاف وقت جلوگيري خواهد نمود. تورهاي دبي در فصول مختلف در نظر گرفته شده اند كه در هر زماني امكان سفر به وسيله تور دبي امكان پذير خواهد بود.

آب و هوا و بهترين زمان سفر به دبي

دبي در حالت كلي منطقه اي گرم مي باشد و فصل تابستان آب و هواي سوزاني خواهد داشت. در فصل بهار آب و هواي اين منطقه معتدل بوده و ميزان بارش كم مي باشد و شكوفه هاي درختان تنها در اوايل اين فصل قابل مشاهده خواهد بود و حتي در برخي مواقع در اواخر زمستان شاهد شكوفه درختان هستيم. فصل تابستان هيچ بارشي نخواهد داشت و آب و هواي بسيار گرمي خواهد داشت كه سفر به اين منطقه را سخت تر خواهد كرد. در فصل پاييز به دفعات معدود امكان بارش باران وجود دارد اما از گرماي آن كم نخواهد كرد و تنها در روزهاي باراني دماي هوا تا حدودي كاهش مي يابد. ميانگين هوا در فصل زمستان 23 درجه مي باشد كه دماي خوب و مناسبي خواهد بود و شاهد هيچ گونه يخبندان در دبي نيستيم.در هنگام انتخاب تاريخ سفر بايد تمامي جوانب را در نظر داشته باشيد كه مهمترين امر آب و هواي منطقه خواهد بود. از نظر آب و هوا اوايل بهار و اواخر پاييز بهترين زمان براي تور دبي مي باشد چرا كه هم ميزان بارش كمتر بوده و هم آب و هواي معتدل بر اين منطقه حاكم مي باشد كه گشت و گذار در آن را به سهولت امكان پذير نموده است. همچنين در اين فصول انواع مراسمات شادي در دبي برگزار مي شود كه تماشاي آن نيز لذت بخش خواهد بود. فستيوال هاي موسيقي و هنر از ديگر مراسم هايي مي باشد كه توجه بسياري را به خود جلب مي نمايد. اكثر فستيوال ها در فصل بهار و پاييز برگزار مي شوند كه دوست داران اين مراسمات مي توانند اين فصل را جهت شركت در تور دبي انتخاب نمايند. بهترين زمان جهت سفر به دبي از نظر هزينه نيز فصل تابستان خواهد بود.

مدارك لازم جهت شركت در تور دبي

جهت شركت در تور دبي مداركي مورد نياز خواهد بود كه حتما بايد جهت تكميل آنها اقدام نماييد. مهم ترين مدرك لازم پاسپورت مي باشد كه بايد بيش از 6 ماه به انقضاي آن باقي مانده باشد. از ديگر مدارك مورد نياز مي توان به شناسنامه و كارت ملي اشاره نمود كه بايد همراه با كپي تمامي صفحات به مركز مسافربري ارائه شود. فرد متقاضي بايد فيش واريز مبلغ را در دست داشته باشد و به همراه 2 قطعه عكس به اين مراكز ارائه شود. تمامي مدارك ارائه شده بايد اصل بوده باشد. زناني كه قصد شركت در تور دبي را داشته باشند بايد رضايت نامه والدين و يا شوهر خود را در اختيار داشته و جهت شركت اقدام نمايند. زنان و مردان متاهل نيز بايد سند ازدواج خود را به اين مركز جهت اطمينان ارائه دهند. همچنين بايد نسبت به دريافت ويزا اقدام نماييد كه بايد به سفارت امارات مراجعه كنيد.

قيمت تور دبي

قيمت تور دبي در شركت هاي مختلف با يكديگر متفاوت مي باشد. يكي از عواملي كه تاثير بسزايي در تعيين قيمت خواهد گذاشت خدمات ارائه شده مي باشد كه مي توانيد در هنگام شركت خدمات مورد توجه خود را انتخاب نماييد. نوع ايرلاين پروازي نيز تاثير بسزايي در تعيين قيمت خواهد داشت چرا كه كلاس هاي پروازي متنوعي براي سفر به دبي وجود داشته و هر يك هزينه به خصوصي خواهد داشت. انتخاب هتل نيز از ديگر عوامل تاثير گذار قيمت مي باشد تنوع هتل در دبي بيشتر از هر كشوري ديده مي شود و بهترين هتل جهان در اين شهر واقع شده كه قيمت بالايي خواهد داشت. جهت اطلاع از قيمت نهايي تور دبي مي توانيد به يكي از مراكز موجود در شهر خود مراجعه نماييد كه مي توانيد تمامي راهنمايي هاي لازم را نيز دريافت نماييد.

مزاياي تور دبي

سفر به همراه تور دبي مزاياي بسياري خواهد داشت و از جمله اين مزايا مي توان به اشراف كامل مسئولين به منطقه اشاره نمود كه اين امر سبب خواهد شد هيچ مكاني از قلم نيفتاده و امكان بازديد از تمامي اماكن برايتان مهيا شود.برنامه ريزي تور دبي از ديگر مزاياي آن مي باشد كه تمامي اعمال با اصول خاص و در چارچوب معين انجام خواهد شد و تمامي كارها هدفمند مي باشند. ليدر هاي تور دبي مي توانند بليط هاي مراكز تفريحي و گردشگري دبي را با قيمت بسيار ارزان تر در اختيارتان قرار دهند. مي توانيد در هنگام ثبت نام تمامي خدمات مورد نياز خود را ذكر نموده و نگراني درباره محل اقامت و يا خورد و خوراك نداشته باشيد چرا كه تمامي اعمال با اصول انجام خواهد شد. تور هاي مسافرتي به دليل اينكه از دسته همشهريانتان تشكيل مي شوند مي توانند فضاي بهتري برايتان ايجاد نمايند.

تور لحظه آخري دبي

همانطور كه گفتيم تور سنت پترزبورك از پرطرفدار ترين تورهاي دلتابان است ما در اين مقاله اطلاعاتي در خصوص شهرسنت پترزبورگ و تور سنت پترزبورگ ميگوييم. احتمالا درباره شهر زيبا و تاريخي سن پترزبورگ زياد شنيده باشيد. تور سنت پترزبورگ يكي از هيجان انگيزترين تورهاي خارجي است كه به سبب موقعيت بسيار خوب اين شهر و جاذبه هاي گردشگري متنوعي كه دارد به يكي از جذاب ترين تور روسيه تبديل شده است. سن پترزبورگ يك شهر قديمي و تاريخي است كه در سال 1730 دستور ساخت آن صادر شد. هم اكنون اين شهر يكي از شهرهاي مدرن و بزرگ روسيه به شمار مي رود كه سالانه ميليون ها گردشگر را از اقصي نقاط جهان به خود جذب مي كند. آب و هواي خوب و برگزاري فستيوال هاي مختلف در فصل هاي متفاوت سال باعث شده گردشگران در اكثر فصل ها در تور سنت پترزبورگ شركت كنند. در اين مطلب با مهمترين جاذبه هاي گردشگري در تور سن پترزبورگ مانند كاخ پترهوف، موزه ارميتاژ و همچنين هتل ها و تنوع غذايي اين شهر آشنا مي شويم. هر كدام از فصل ها در شهر سن پترزبورگ جذابيت مخصوص به خود را دارند به همين دليل مي توانيد متناسب با سليقه خود بهترين فصل را براي تور سنت پترزبورگ انتخاب كنيد. اگر شما هم قصد رزرو تور سنت پترزبورگ را داريد با ما همراه باشيد.

راهنماي سفر به سن پترزبورگ

ساخت شهر سن پترزبورگ در سال 1730 و به دستور شخصي به نام پتركبير صورت گرفت. اين شهر در اوايل ساخت به عنوان پايتخت روسيه فعاليت مي كرد اما با گذشت زمان و بعد از فروپاشي تزارها تغيير نام داد تا اينكه با فروپاشي شوروي دوباره با نام سن پترزبورگ به فعاليت خود ادامه داد. يكي از مهمترين جذابيت هاي اين شهر پديده شب سفيد است.

تور سنت پترزبورگ

دومين شهر بزرگ روسيه پس از مسكو شهر سن پترزبورگ است كه از شهرهاي مدرن در دنيا به شمار مي رود. فراز و نشيب هاي متعدد رخ داده در طول تاريخ باعث شده است تا شهر سن پترزبورگ به يكي از شهرهاي نمادين تبديل شود. اين شهر از زيبايي هاي بي نظيري برخوردار است و گردشگران مختلف مي توانند در تور سنت پترزبورگ از اين جاذبه هاي مختلف كه شامل مجموعه كليساها، موزه ها و ميادين مختلف هستند ديدن كنند. همانطور كه مي دانيد قبل از سفر به هر شهر يا كشور بايد اطلاعات كافي درباره هتل ها، رستوران ها، جاذبه هاي گردشگري و آب و هواي منطقه مورد نظر داشته باشيد تا بتوانيد با آمادگي كامل سفر كنيد. در اين مطلب با مهمترين اطلاعات درباره تور سنت پترزبورگ آشنا خواهيم شد.

بهترين زمان براي تور سنت پترزبورگ

يكي از مهمترين نكات قبل از سفر، آشنايي با آب و هواي سن پترزبورگ است. به طور كلي بهترين زمان براي شركت در تور سنت پترزبورگ ماه هاي ژوئن تا سپتامبر است. در اين زمان هوا بسيار مطبوع است و مي توانيد در زمان گردشگري از تابش آفتاب هم بهره ببريد. پديده شب هاي سفيد نيز در اين ماه ها قابل مشاهده است. هرچند ممكن است تور سن پترزبورگ در اين زمان از قيمت بالاتري برخوردار باشد اما تجربه هيجان انگيزي خواهد بود. در ادامه با آب و هواي اين شهر در فصل هاي مختلف آشنا مي شويم.

تور سنت پترزبورگ

فصل تابستان

تابستان شامل ماه هاي ژوئن تا سپتامبر است كه به طور كلي ميانگين دماي هوا تا 15 درجه سانتي گراد مي رسد. اين فصل از جمله فصل هاي دلپذير براي تور سنت پترزبورگ است كه پديده شب هاي سفيد را به خود اختصاص مي دهد. اگر قصد داريد در اين فصل تور سن پترزبورگ را رزرو كنيد بهتر است از چند ماه قبل اقدام كنيد.

فصل زمستان

زمستان ها در شهر سن پترزبورگ بسيار سرد است و در اكثر مواقع با بارش سنگين برف همراه خواهد بود. معمولا استقبال از تور سنت پترزبورگ در اين فصل كم است به همين دليل هتل هاي شهر از قيمت پاييني برخوردار هستند و در مقايسه با تابستان، شهر بسيار خلوت مي شود. البته يكي از جذاب ترين قسمت هاي اين فصل برگزاري فستيوال زمستاني است كه مي تواند براي گردشگران جذابيت بالايي داشته باشد. بنابراين اگر به دنبال يك تور مناسب به سن پترزبورگ هستيد فصل زمستان پيشنهاد بسيار مناسبي است.

دبي

دو تور جذاب در ليست تور هاي ارائه شده دلتابان وجود دارد كه بي نهايت طرفدار داره و دو تور پر مخاطب در سال هاي اخير است. دو تور دبي و سنت پترزبورگ . باهم بيشتر با اين دو مقصد گردشگري آشنا بشيم.

دبي يكي از مهمترين مقاصد گردشگري مي باشد كه هر ساله بسياري از گردشگران را در خود جاي مي دهد. تور ارزان دبي يكي از روش هاي سفر به اين شهر مي باشد و فرودگاه دبي به دليل مراجعه فراوان گردشگران به اين شهر پر تردد ترين فرودگاه جهان شناخته مي شود. آب و هواي دبي گرم و خشك بوده و سفر به اين شهر در فصول سرد امكان پذير خواهد بود. مراكز خريد دبي مهم ترين دليل براي سفر به اين شهر مي باشد كه مي توانيد اقلام مورد نياز خود را با قيمتي بسيار ارزان تر خريداري نماييد. جهت شركت در تور كيش مداركي مورد نياز خواهد بود كه قبل از سفر بايد نسبت به فراهم نمودن هر يك اقدام نماييد. در تور دبي هتل ها از اهميت ويژه اي برخوردار هستند كه بايد نسبت به انتخاب هتل مورد نظر اقدام كنيد. رستوران ها و فست فود ها از اهميت بالايي برخوردار هستند. همچنين شركت در تور هاي دبي از مراكز مختلفي امكان پذير مي باشد كه در ادامه به بررسي دقيق تر هر يك از موارد ذكر شده پرداخته ايم:

تور ارزان دبي
دبي مملو از مناطقي است كه همگي لوكس و مدرن بوده و ديدن اين مناطق قطعا لذت بخش خواهد بود. چنانچه قصد سفر به منطقه اي را داريد كه هم آب و هواي مناسب داشته و هم مراكز ديدني بسياري در خود جاي داده باشد، دبي بهترين انتخاب برايتان مي باشد. هتل هاي لوكس مانند هتل جميرا، رستوران ها و مراكز خريد دبي از جمله مراكز مهمي هستند كه حتما توجه شما را جلب خواهند كرد. دبي يكي از مهمترين مناطق پخش پوشاك مي باشد به همين منظور افراد بسياري از سراسر جهان جهت خريد به اين منطقه سفر مي كنند. اما تنها دلايل تجاري سبب سفر نخواهد بود چرا كه اماكن ساخته شده در دبي از جمله بهترين اماكن جهان به شمار مي آيد كه قطعا سفر در اين مناطق را لذت بخش تر خواهد نمود.

تور دبي

تور لحظه آخري دبي از جمله تورهاي پر تقاضا مي باشد كه هر ساله شاهد بازديد خيل عظيم گردشگران از اين منطقه هستيم. دبي از جمله زيباترين مناطقي مي باشد كه به دليل مناطق گردشگري فراوان و همچنين بازارهاي لوكس مورد توجه قرار گرفته. به همين منظور شركت هاي بسياري اقدام به ثبت نام تور دبي مي نمايند. به وسيله تور مي توانيد از تمامي مراكز دبي ديدن نماييد چرا كه مسئولين تور ها علم كامل به مناطق ديدني و گردشگري دبي را داشته و بهترين راهنما برايتان خواهند بود. همچنين داشتن برنامه سفر كه توسط تور دبي تعيين مي شود زمان بندي را مناسب كرده و از اتلاف وقت جلوگيري خواهد نمود. تورهاي دبي در فصول مختلف در نظر گرفته شده اند كه در هر زماني امكان سفر به وسيله تور دبي امكان پذير خواهد بود.

آب و هوا و بهترين زمان سفر به دبي

دبي در حالت كلي منطقه اي گرم مي باشد و فصل تابستان آب و هواي سوزاني خواهد داشت. در فصل بهار آب و هواي اين منطقه معتدل بوده و ميزان بارش كم مي باشد و شكوفه هاي درختان تنها در اوايل اين فصل قابل مشاهده خواهد بود و حتي در برخي مواقع در اواخر زمستان شاهد شكوفه درختان هستيم. فصل تابستان هيچ بارشي نخواهد داشت و آب و هواي بسيار گرمي خواهد داشت كه سفر به اين منطقه را سخت تر خواهد كرد. در فصل پاييز به دفعات معدود امكان بارش باران وجود دارد اما از گرماي آن كم نخواهد كرد و تنها در روزهاي باراني دماي هوا تا حدودي كاهش مي يابد. ميانگين هوا در فصل زمستان 23 درجه مي باشد كه دماي خوب و مناسبي خواهد بود و شاهد هيچ گونه يخبندان در دبي نيستيم.در هنگام انتخاب تاريخ سفر بايد تمامي جوانب را در نظر داشته باشيد كه مهمترين امر آب و هواي منطقه خواهد بود. از نظر آب و هوا اوايل بهار و اواخر پاييز بهترين زمان براي تور دبي مي باشد چرا كه هم ميزان بارش كمتر بوده و هم آب و هواي معتدل بر اين منطقه حاكم مي باشد كه گشت و گذار در آن را به سهولت امكان پذير نموده است. همچنين در اين فصول انواع مراسمات شادي در دبي برگزار مي شود كه تماشاي آن نيز لذت بخش خواهد بود. فستيوال هاي موسيقي و هنر از ديگر مراسم هايي مي باشد كه توجه بسياري را به خود جلب مي نمايد. اكثر فستيوال ها در فصل بهار و پاييز برگزار مي شوند كه دوست داران اين مراسمات مي توانند اين فصل را جهت شركت در تور دبي انتخاب نمايند. بهترين زمان جهت سفر به دبي از نظر هزينه نيز فصل تابستان خواهد بود.

مدارك لازم جهت شركت در تور دبي

جهت شركت در تور دبي مداركي مورد نياز خواهد بود كه حتما بايد جهت تكميل آنها اقدام نماييد. مهم ترين مدرك لازم پاسپورت مي باشد كه بايد بيش از 6 ماه به انقضاي آن باقي مانده باشد. از ديگر مدارك مورد نياز مي توان به شناسنامه و كارت ملي اشاره نمود كه بايد همراه با كپي تمامي صفحات به مركز مسافربري ارائه شود. فرد متقاضي بايد فيش واريز مبلغ را در دست داشته باشد و به همراه 2 قطعه عكس به اين مراكز ارائه شود. تمامي مدارك ارائه شده بايد اصل بوده باشد. زناني كه قصد شركت در تور دبي را داشته باشند بايد رضايت نامه والدين و يا شوهر خود را در اختيار داشته و جهت شركت اقدام نمايند. زنان و مردان متاهل نيز بايد سند ازدواج خود را به اين مركز جهت اطمينان ارائه دهند. همچنين بايد نسبت به دريافت ويزا اقدام نماييد كه بايد به سفارت امارات مراجعه كنيد.

قيمت تور دبي

قيمت تور دبي در شركت هاي مختلف با يكديگر متفاوت مي باشد. يكي از عواملي كه تاثير بسزايي در تعيين قيمت خواهد گذاشت خدمات ارائه شده مي باشد كه مي توانيد در هنگام شركت خدمات مورد توجه خود را انتخاب نماييد. نوع ايرلاين پروازي نيز تاثير بسزايي در تعيين قيمت خواهد داشت چرا كه كلاس هاي پروازي متنوعي براي سفر به دبي وجود داشته و هر يك هزينه به خصوصي خواهد داشت. انتخاب هتل نيز از ديگر عوامل تاثير گذار قيمت مي باشد تنوع هتل در دبي بيشتر از هر كشوري ديده مي شود و بهترين هتل جهان در اين شهر واقع شده كه قيمت بالايي خواهد داشت. جهت اطلاع از قيمت نهايي تور دبي مي توانيد به يكي از مراكز موجود در شهر خود مراجعه نماييد كه مي توانيد تمامي راهنمايي هاي لازم را نيز دريافت نماييد.

مزاياي تور دبي

سفر به همراه تور دبي مزاياي بسياري خواهد داشت و از جمله اين مزايا مي توان به اشراف كامل مسئولين به منطقه اشاره نمود كه اين امر سبب خواهد شد هيچ مكاني از قلم نيفتاده و امكان بازديد از تمامي اماكن برايتان مهيا شود.برنامه ريزي تور دبي از ديگر مزاياي آن مي باشد كه تمامي اعمال با اصول خاص و در چارچوب معين انجام خواهد شد و تمامي كارها هدفمند مي باشند. ليدر هاي تور دبي مي توانند بليط هاي مراكز تفريحي و گردشگري دبي را با قيمت بسيار ارزان تر در اختيارتان قرار دهند. مي توانيد در هنگام ثبت نام تمامي خدمات مورد نياز خود را ذكر نموده و نگراني درباره محل اقامت و يا خورد و خوراك نداشته باشيد چرا كه تمامي اعمال با اصول انجام خواهد شد. تور هاي مسافرتي به دليل اينكه از دسته همشهريانتان تشكيل مي شوند مي توانند فضاي بهتري برايتان ايجاد نمايند.

تور لحظه آخري دبي

همانطور كه گفتيم تور سنت پترزبورك از پرطرفدار ترين تورهاي دلتابان است ما در اين مقاله اطلاعاتي در خصوص شهرسنت پترزبورگ و تور سنت پترزبورگ ميگوييم. احتمالا درباره شهر زيبا و تاريخي سن پترزبورگ زياد شنيده باشيد. تور سنت پترزبورگ يكي از هيجان انگيزترين تورهاي خارجي است كه به سبب موقعيت بسيار خوب اين شهر و جاذبه هاي گردشگري متنوعي كه دارد به يكي از جذاب ترين تور روسيه تبديل شده است. سن پترزبورگ يك شهر قديمي و تاريخي است كه در سال 1730 دستور ساخت آن صادر شد. هم اكنون اين شهر يكي از شهرهاي مدرن و بزرگ روسيه به شمار مي رود كه سالانه ميليون ها گردشگر را از اقصي نقاط جهان به خود جذب مي كند. آب و هواي خوب و برگزاري فستيوال هاي مختلف در فصل هاي متفاوت سال باعث شده گردشگران در اكثر فصل ها در تور سنت پترزبورگ شركت كنند. در اين مطلب با مهمترين جاذبه هاي گردشگري در تور سن پترزبورگ مانند كاخ پترهوف، موزه ارميتاژ و همچنين هتل ها و تنوع غذايي اين شهر آشنا مي شويم. هر كدام از فصل ها در شهر سن پترزبورگ جذابيت مخصوص به خود را دارند به همين دليل مي توانيد متناسب با سليقه خود بهترين فصل را براي تور سنت پترزبورگ انتخاب كنيد. اگر شما هم قصد رزرو تور سنت پترزبورگ را داريد با ما همراه باشيد.

راهنماي سفر به سن پترزبورگ

ساخت شهر سن پترزبورگ در سال 1730 و به دستور شخصي به نام پتركبير صورت گرفت. اين شهر در اوايل ساخت به عنوان پايتخت روسيه فعاليت مي كرد اما با گذشت زمان و بعد از فروپاشي تزارها تغيير نام داد تا اينكه با فروپاشي شوروي دوباره با نام سن پترزبورگ به فعاليت خود ادامه داد. يكي از مهمترين جذابيت هاي اين شهر پديده شب سفيد است.

تور سنت پترزبورگ

دومين شهر بزرگ روسيه پس از مسكو شهر سن پترزبورگ است كه از شهرهاي مدرن در دنيا به شمار مي رود. فراز و نشيب هاي متعدد رخ داده در طول تاريخ باعث شده است تا شهر سن پترزبورگ به يكي از شهرهاي نمادين تبديل شود. اين شهر از زيبايي هاي بي نظيري برخوردار است و گردشگران مختلف مي توانند در تور سنت پترزبورگ از اين جاذبه هاي مختلف كه شامل مجموعه كليساها، موزه ها و ميادين مختلف هستند ديدن كنند. همانطور كه مي دانيد قبل از سفر به هر شهر يا كشور بايد اطلاعات كافي درباره هتل ها، رستوران ها، جاذبه هاي گردشگري و آب و هواي منطقه مورد نظر داشته باشيد تا بتوانيد با آمادگي كامل سفر كنيد. در اين مطلب با مهمترين اطلاعات درباره تور سنت پترزبورگ آشنا خواهيم شد.

بهترين زمان براي تور سنت پترزبورگ

يكي از مهمترين نكات قبل از سفر، آشنايي با آب و هواي سن پترزبورگ است. به طور كلي بهترين زمان براي شركت در تور سنت پترزبورگ ماه هاي ژوئن تا سپتامبر است. در اين زمان هوا بسيار مطبوع است و مي توانيد در زمان گردشگري از تابش آفتاب هم بهره ببريد. پديده شب هاي سفيد نيز در اين ماه ها قابل مشاهده است. هرچند ممكن است تور سن پترزبورگ در اين زمان از قيمت بالاتري برخوردار باشد اما تجربه هيجان انگيزي خواهد بود. در ادامه با آب و هواي اين شهر در فصل هاي مختلف آشنا مي شويم.

تور سنت پترزبورگ

فصل تابستان

تابستان شامل ماه هاي ژوئن تا سپتامبر است كه به طور كلي ميانگين دماي هوا تا 15 درجه سانتي گراد مي رسد. اين فصل از جمله فصل هاي دلپذير براي تور سنت پترزبورگ است كه پديده شب هاي سفيد را به خود اختصاص مي دهد. اگر قصد داريد در اين فصل تور سن پترزبورگ را رزرو كنيد بهتر است از چند ماه قبل اقدام كنيد.

فصل زمستان

زمستان ها در شهر سن پترزبورگ بسيار سرد است و در اكثر مواقع با بارش سنگين برف همراه خواهد بود. معمولا استقبال از تور سنت پترزبورگ در اين فصل كم است به همين دليل هتل هاي شهر از قيمت پاييني برخوردار هستند و در مقايسه با تابستان، شهر بسيار خلوت مي شود. البته يكي از جذاب ترين قسمت هاي اين فصل برگزاري فستيوال زمستاني است كه مي تواند براي گردشگران جذابيت بالايي داشته باشد. بنابراين اگر به دنبال يك تور مناسب به سن پترزبورگ هستيد فصل زمستان پيشنهاد بسيار مناسبي است.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 182
  • بازدید کلی : 9357
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی