loading...

تورمسكو

رزروانلاين تورروسيه

بازدید : 212
11 زمان : 1399:2

آشنايي با تور دبي

دبي از جمله شهرهاي شيخ نشين امارات است كه داراي جاذبه هاي بسيار ديدني است. اين شهر يكي از قطب هاي مهم گردشگري در دنيا به شمار مي آيد. سالانه گردشگران بسيار زيادي از نقاط مختلف جهان براي بازديد از دبي به اين شهر وارد مي شوند. تور دبي همواره مملو از گردشگر مي باشد. رزرو تور دبي را مي توان خيلي ساده با اينترنت انجام داد. اين شهر لوكس البته از گران قيمت ترين شهرهاي دنيا است. معماري شگفت انگيز دبي و جاذبه هاي تفريحي گوناگوني كه در شهر وجود دارند از جمله دلايلي است كه اين شهر مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. بهترين فصل براي سفر به دبي فصل زمستان است چون در تابستان گرماي هواي اين شهر لوكس غير قابل تحمل مي شود.

معرفي شهر دبي

دبي بزرگترين شهر و همچنين دومين شهر مهم امارات متحده عربي است كه در شبه جزيره عربستان واقع شده است. طول خط ساحلي اين شهر 64 كيلومتر است. سياست اين شهر بر پايه حكومت مشروطه است. مساحت اين كلانشهر ۴۹۷٫۱ مايل مربع (۱٬۲۸۷٫۴ كيلومتر مربع) است كه ميزان تراكم جمعيت در آن بيش از ۴۰۸٫۱۸ بر كيلومتر مربع مي باشد. بدون شك دبي يكي از لوكس ترين و گران قيمت ترين شهرهاي دنيا است كه سفر به آن براي گردشگران بسيار لذت بخش و خاطره انگيز خواهد بود. در دبي هتل هاي بسيار لوكس و زيبايي ساخته شده است. اين هتل ها در رده هاي مختلف هستند و از هتل هاي لوكس تا ارزان قيمت مي توان متناسب با بودجه سفر خود يكي را انتخاب نمود.

دبي داراي آب و هوايي گرم و خشك است و به دليل شرجي بودن هواي اين شهر در فصل تابستان از ميزان گردشگران به دبي كاسته مي شود. بزرگترين مراكز خريد دنيا و بهترين رستوران هاي جهان را در دبي مي توان پيدا كرد. اين شهر با داشتن ۱۴۹ آسمان خراش سومين شهر جهان از نظر سازه ها و ساختمان هاي مرتفع مي باشد. فرودگاه دبي از پرترددترين فرودگاه هاي سراسر دنيا محسوب مي شود. در سفر با تور دبي مي توان از جاهاي مختلف اين شهر زيبا ديدن كرد.

وضعيت آب و هوا دبي

هواي دبي بسيار گرم و مرطوب است و در اكثر اوقات اين شهر داراي هوايي شرجي مي باشد. در فصل زمستان مقدار قابل ملاحظه اي از ميزان داغي هوا كاسته مي شود و هواي اين شهر قابل تحمل مي گردد. بنابراين توريست هايي كه به دبي سفر مي كنند، ترجيح مي دهند، فصل زمستان را براي سفر خود انتخاب نمايند. در فصل تابستان ميزان گرماي هوا آنقدر زياد است كه لذت گردش در اين شهر را از گردشگران مي گيرد. به طور كلي در امارات آب و هوا خشك و آفتابي است و در طول سال در اين كشور بارندگي رخ نمي دهد، اما در فصل زمستان بارندگي اندكي در شهر دبي صورت مي گيرد. در برخي از مواقع بادهاي شديد سبب بروز طوفان شن و كدر شدن هواي شهر مي شود. در تابستان شدت گرماي هوا بسيار زياد است.

وضعيت آب و هوا دبي

رزرو تور دبي

جهت رزرو تور دبي مي توان از راه هاي مختلفي اقدام كرد. در روش آنلاين رزرو تور دبي با بليط هواپيما مي توان با وارد شدن در سايت هاي ارائه دهنده تور دبي مبدا حركت خود ( شهري كه مي خواهيد از آن جا سفر با تور دبي را آغاز كنيد) و در قسمت مقصد سفر، شهر دبي را وارد نماييد. همچنين در رزرو آنلاين تور دبي لازم است تاريخ رفت و برگشت مشخص گردد. انواع تورهاي دبي در سايت هاي مختلف و مراكز خدمات مسافربري نمايش داده شده است و مي توان يكي از اين تورها را به دلخواه انتخاب نمود.

جاذبه هاي گردشگري دبي

شهر دبي با جاذبه هاي بسيار زيادي كه دارد شناخته شده است. ديدني هاي بسيار زيبايي كه در اين شهر است، باعث شده تا گردشگران از سفر با تور دبي لذت بسياري ببرند. در اينجا به معرفي برخي از مهمترين جاذبه هاي اين شهر مي پردازيم:

مسجد جميرا:

از زيباترين مسجدهايي كه در شهر دبي ساخته شده است، مسجد جميرا مي باشد. از بهترين نمونه هاي معماري اسلامي مسجد جميرا است. ساخت اين مسجد برگرفته از مسجد الازهر قاهره مي باشد. سازه هاي سنگي مسجد را مطابق با اصول معماري فاطميان ساخته اند. حكاكي هاي بسيار زيبا و ظريفي روي مناره هاي مسجد جميرا به كار رفته است.

آكواريوم دبي:

يكي از بهترين جاذبه هاي گردشگري دبي، آكواريوم دبي مي باشد. در اين آكواريوم بيش از ۱۴۰ نمونه از انواع آبزيان پيدا مي شود. اين آكواريوم بسيار زيبا در طبقه همكف دبي مال واقع شده است. اين آكواريوم داراي يك تونل است كه مي توان بازديد رايگان از آن را انجام داد.

از ديگر تفريحات آبي در تور دبي مي توان تورهاي قايق سواري با قايق هاي كف شيشه اي، غواصي در مخزن و شنا با كوسه ماهي ها را نام برد.

برج العرب:

بزرگترين هتل دنيا كه داراي ۳۲۱ متر ارتفاع از سطح جزيره مصنوعي مي باشد. نماي اين ساختمان مانند يك قايق سنتي با بادباني است كه به بخش ساحلي دبي جلوه اي بسيار زيبا بخشيده است. اين برج از بهترين و گران قيمت ترين هتل هاي دنيا مي باشد. سوئيت هاي اين هتل بسيار لوكس و مجلل هستند و داراي قيمت بسيار گراني مي باشند. افرادي كه نگراني از بابت هزينه هاي سفر خود ندارند، مي توانند در رستوران اين هتل غذاي خود را ميل كنند.

ساحل جميرا:

از ديگر مكان هاي بسيار معروف در دبي ساحل جميرا مي باشد. در اين ساحل تفريحات بسيار هيجان انگيز ساحلي وجود دارد. در سراسر ساحل جميرا هتل ها و اقامتگاه هاي مختلف وجود دارد. تخت هاي مخصوص جهت آفتاب گرفتن، ورزش هاي آبي، جت اسكي، رستوران و تفريحات بسيار گسترده ديگري در ساحل جميرا وجود دارد.

جاذبه هاي گردشگري دبي

  • هتل هاي لوكس در تور دبي

شهر دبي به هتل هاي بسيار لوكسي كه دارد معروف است. افرادي كه محدوديتي از نظر پرداخت هزينه هاي هتل در تور دبي ندارند، مي توانند در اقامتگاه و هتل هاي لوكس اين شهر ساكن شوند. هتل The Palace Downtown در چند قدمي برج خليفه از هتل هاي لوكس و گران قيمت دبي است. اگر مي خواهيد محل اقامت شما در دبي به جاذبه هاي گردشگري اين شهر نزديك باشد، مي توانيد هتل Armani را به عنوان محل اقامت خود انتخاب نماييد. براي افرادي كه علاقه مند به سفر لوكس در كنار دريا هستند، اقامت در هتل برج العرب گزينه بسيار خوبي است. هتل برج العرب به عنوان يكي از لوكس ترين هتل هاي دنيا شناخته شده است.

  • هتل هاي ميان رده اي در تور دبي

از محبوب ترين هتل هاي ميان رده اي كه در دبي مي توان پيدا كرد، هتل Ramada Downtown Dubai است. اين هتل به برج خليفه و دبي مال بسيار نزديك است و شما مي توانيد پياده در زمان بسيار كوتاهي به اين دو محل برسيد. از ديگر هتل هاي ميان رده اي كه طراحي آن به سبك مدرن عربي مي باشد بوتيك هتل Manzil Downtown Dubai است. در ساحل جميرا هتل Sofitel Dubai واقع شده است كه فاصله آن تا برج خليفه ۱۲ دقيقه با ماشين مي باشد. هتل جميرا در گردشگاه مشهور دبي واقع شده است و به اسكله بسيار نزديك است.

  • هتل هاي ارزان قيمت دبي

براي افرادي كه نمي توانند هزينه زيادي از بابت اقامت خود در دبي بپردازند، هتل Ibis بهترين گزينه است. اين هتل ارزان قيمت در كنار مركز خريد امارات واقع شده است. همچنين اين هتل در نزديكي ايستگاه مترو واقع شده است و فاصله آن تا برج خليفه با ماشين ۱۳ دقيقه مي باشد. از ديگر هتل هاي ارزان قيمتي كه در شهر دبي وجود دارد، هتل Ibis Al Rigga است. اين هتل تا فرودگاه بين المللي دبي فاصله بسيار نزديكي دارد. براي افرادي كه علاقه مند به منطقه هاي تاريخي هستند، هتل XVA Art Hotel گزينه بسيار خوبي است. اين هتل در يك منطقه قديمي قرار گرفته است و امكانات آن نسبت به قيمتي كه دارد، بسيار عالي است.

انواع تور دبي

دسته بندي تورهاي دبي را مي توان از طرق مختلف انجام داد. به طور مثال، تور گروهي و يا (Group Tour) : اين نوع تور با هدف يك سفر دسته جمعي و ارتباط صميمانه ميان اعضاي گروه انجام مي شود و موجب يك تعامل دوستانه خواهد شد. در اين نوع از تور گردشگران علاوه بر استفاده از خدمات تور مانند حمل و نقل هوايي و هتل و ترانسفر فرودگاهي از كنار هم بودن لذت بسيار زيادي خواهند برد.

تور سفارشي (Customized Tours) : در اين نوع تور گردشگران هيچ گونه شناختي از قبل ندارند و با هم آشنا نيستند. در پايان تور افراد با هم آشنا شده اند و تجارب زيادي از بودن در كنار هم به دست مي آورند. در اين نوع از تور گردشگران يك نماينده براي خود تعيين كرده اند و پس از انتخاب مقاصد مورد نظر توسط اعضاي گروه نماينده اين درخواست را به ليدر مي دهد تا از آن مكان بازديد كنند.

  • ليدر تور يا راهنماي تور دبي

در سفر با تور دبي ليدر تور مدير اجرايي تور است و به عنوان نماينده آژانس هواپيمايي در سفر محسوب مي شود. ليدر داراي وظايف مختلف و متنوعي در مدت زمان سفر مي باشد. ليدر وظيفه دارد اطمينان از سلامتي و امنيت اعضا كسب كند. هماهنگ سازي برنامه هاي روزانه تور، برخورد با مشكلات احتمالي و رفع آنها، هماهنگ سازي فعاليت هاي تور با عرضه كنندگان اصلي مانند حمل و نقل محلي، رستوران، جاذبه ها، رفع بحران هاي احتمالي كه تور با آنها در شرايط خاص ممكن است مواجه شود، تدارك تجربه اي بياد ماندني براي اعضاي تور دبي در قالب برنامه سفر تعريف شده همگي از خدمات و وظايف ليدر تور دبي مي باشد.

هتل هاي لوكس در تور دبي

چگونه سفر به دبي را خاطره انگيز كنيم؟

يكي از تورهاي محبوب گردشگري در دنيا تور دبي است. در بين مسافراني كه به امارات متحده عربي مي روند اغلب دبي را به عنوان مقصد گردشگري خود انتخاب مي كنند. در سفر به اين شهر زيبا از جاذبه هاي متنوع آن بازديد خواهيد كرد و خاطراتي خوش براي خود رقم خواهيد زد. در اين مقاله نيز به بررسي اطلاعاتي درباره تور دبي و جاذبه هاي آن خواهيم پرداخت تا سفر لذت بخش تري را تجربه كنيد.

تور دبي

براي رزرو تور ارزان دبي به صورت اينترنتي مي توانيد اقدام كنيد و با مراجعه به سايت اطلاعات لازم را كسب نماييد. در ابتدا مبدا و مقصد تور را مشخص كنيد كه مبدأ شهر محل زندگي و مقصد نيز شهر دبي خواهد بود. با زدن گزينه جستجو ليستي از تورهاي دبي به نمايش در مي آيد كه هر يك داراي مشخصاتي چون قيمت، نوع هتل، نوع ايرلاين و كلاس پروازي، خدمات و ... خواهد بود. با توجه به بودجه اي كه براي تور دبي در نظر گرفته ايد مورد مناسب خود را انتخاب كنيد. اين امكان وجود دارد كه تور دبي را بر اساس موردي كه براي تان مهم تر است انتخاب كنيد مثلاً تور را بر اساس قيمت و يا رزرو هتل ارزان جستجو كنيد، اين گونه تنها تورهاي مورد نظر به نمايش در مي آيد و قادر به انتخاب مورد مناسب خود در كوتاه ترين زمان خواهيد بود.

خدمات تور دبي و هزينه آن

در تور دبي خدماتي به مسافران ارائه مي شود كه در هزينه هاي تان نيز تأثيرگذار است. اين خدمات شامل بيمه مسافرتي، ترانسفر فرودگاهي، رزرو بليط هواپيما رفت و برگشت، رزرو هتل ، گشت شهري، ليدر فارسي زبان و ... است. با توجه به بودجه اي كه داريد قادر به انتخاب اين خدمات خواهيد بود و از آن ها استفاده خواهيد كرد. هزينه تور دبي با توجه به زمان سفر، نوع ايرلاين، كلاس پروازي، نوع هتل و خدماتي كه ارائه مي شود متفاوت خواهد بود. سفر در فصل هاي كم گردشگر سبب كاهش تعداد مسافران و در نتيجه كاهش هزينه ها خواهد شد و بالعكس سفر در فصل هاي پر گردشگر سبب افزايش هزينه هاي هتل، هواپيما و ... مي شود. اگر قصد داريد سفر ارزاني داشته باشيد تور دبي را در فصل هاي كم گردشگر انتخاب كنيد و در روزهاي غير مناسبتي سفر كنيد. اين كه چه ايرلايني را براي پرواز انتخاب كنيد نيز بر هزينه تور تأثير مي گذارد زيرا هر ايرلاين خدمات متفاوتي را ارائه مي دهد. نوع هتل و خدمات ارائه شده نيز اين هزينه را افزايش و يا كاهش مي دهد.

با دلتابان بهترين آزانس مسافرتي سفري خاطره انگيز به شهر دبي داشته باشيد.

آشنايي با تور دبي

دبي از جمله شهرهاي شيخ نشين امارات است كه داراي جاذبه هاي بسيار ديدني است. اين شهر يكي از قطب هاي مهم گردشگري در دنيا به شمار مي آيد. سالانه گردشگران بسيار زيادي از نقاط مختلف جهان براي بازديد از دبي به اين شهر وارد مي شوند. تور دبي همواره مملو از گردشگر مي باشد. رزرو تور دبي را مي توان خيلي ساده با اينترنت انجام داد. اين شهر لوكس البته از گران قيمت ترين شهرهاي دنيا است. معماري شگفت انگيز دبي و جاذبه هاي تفريحي گوناگوني كه در شهر وجود دارند از جمله دلايلي است كه اين شهر مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. بهترين فصل براي سفر به دبي فصل زمستان است چون در تابستان گرماي هواي اين شهر لوكس غير قابل تحمل مي شود.

معرفي شهر دبي

دبي بزرگترين شهر و همچنين دومين شهر مهم امارات متحده عربي است كه در شبه جزيره عربستان واقع شده است. طول خط ساحلي اين شهر 64 كيلومتر است. سياست اين شهر بر پايه حكومت مشروطه است. مساحت اين كلانشهر ۴۹۷٫۱ مايل مربع (۱٬۲۸۷٫۴ كيلومتر مربع) است كه ميزان تراكم جمعيت در آن بيش از ۴۰۸٫۱۸ بر كيلومتر مربع مي باشد. بدون شك دبي يكي از لوكس ترين و گران قيمت ترين شهرهاي دنيا است كه سفر به آن براي گردشگران بسيار لذت بخش و خاطره انگيز خواهد بود. در دبي هتل هاي بسيار لوكس و زيبايي ساخته شده است. اين هتل ها در رده هاي مختلف هستند و از هتل هاي لوكس تا ارزان قيمت مي توان متناسب با بودجه سفر خود يكي را انتخاب نمود.

دبي داراي آب و هوايي گرم و خشك است و به دليل شرجي بودن هواي اين شهر در فصل تابستان از ميزان گردشگران به دبي كاسته مي شود. بزرگترين مراكز خريد دنيا و بهترين رستوران هاي جهان را در دبي مي توان پيدا كرد. اين شهر با داشتن ۱۴۹ آسمان خراش سومين شهر جهان از نظر سازه ها و ساختمان هاي مرتفع مي باشد. فرودگاه دبي از پرترددترين فرودگاه هاي سراسر دنيا محسوب مي شود. در سفر با تور دبي مي توان از جاهاي مختلف اين شهر زيبا ديدن كرد.

وضعيت آب و هوا دبي

هواي دبي بسيار گرم و مرطوب است و در اكثر اوقات اين شهر داراي هوايي شرجي مي باشد. در فصل زمستان مقدار قابل ملاحظه اي از ميزان داغي هوا كاسته مي شود و هواي اين شهر قابل تحمل مي گردد. بنابراين توريست هايي كه به دبي سفر مي كنند، ترجيح مي دهند، فصل زمستان را براي سفر خود انتخاب نمايند. در فصل تابستان ميزان گرماي هوا آنقدر زياد است كه لذت گردش در اين شهر را از گردشگران مي گيرد. به طور كلي در امارات آب و هوا خشك و آفتابي است و در طول سال در اين كشور بارندگي رخ نمي دهد، اما در فصل زمستان بارندگي اندكي در شهر دبي صورت مي گيرد. در برخي از مواقع بادهاي شديد سبب بروز طوفان شن و كدر شدن هواي شهر مي شود. در تابستان شدت گرماي هوا بسيار زياد است.

وضعيت آب و هوا دبي

رزرو تور دبي

جهت رزرو تور دبي مي توان از راه هاي مختلفي اقدام كرد. در روش آنلاين رزرو تور دبي با بليط هواپيما مي توان با وارد شدن در سايت هاي ارائه دهنده تور دبي مبدا حركت خود ( شهري كه مي خواهيد از آن جا سفر با تور دبي را آغاز كنيد) و در قسمت مقصد سفر، شهر دبي را وارد نماييد. همچنين در رزرو آنلاين تور دبي لازم است تاريخ رفت و برگشت مشخص گردد. انواع تورهاي دبي در سايت هاي مختلف و مراكز خدمات مسافربري نمايش داده شده است و مي توان يكي از اين تورها را به دلخواه انتخاب نمود.

جاذبه هاي گردشگري دبي

شهر دبي با جاذبه هاي بسيار زيادي كه دارد شناخته شده است. ديدني هاي بسيار زيبايي كه در اين شهر است، باعث شده تا گردشگران از سفر با تور دبي لذت بسياري ببرند. در اينجا به معرفي برخي از مهمترين جاذبه هاي اين شهر مي پردازيم:

مسجد جميرا:

از زيباترين مسجدهايي كه در شهر دبي ساخته شده است، مسجد جميرا مي باشد. از بهترين نمونه هاي معماري اسلامي مسجد جميرا است. ساخت اين مسجد برگرفته از مسجد الازهر قاهره مي باشد. سازه هاي سنگي مسجد را مطابق با اصول معماري فاطميان ساخته اند. حكاكي هاي بسيار زيبا و ظريفي روي مناره هاي مسجد جميرا به كار رفته است.

آكواريوم دبي:

يكي از بهترين جاذبه هاي گردشگري دبي، آكواريوم دبي مي باشد. در اين آكواريوم بيش از ۱۴۰ نمونه از انواع آبزيان پيدا مي شود. اين آكواريوم بسيار زيبا در طبقه همكف دبي مال واقع شده است. اين آكواريوم داراي يك تونل است كه مي توان بازديد رايگان از آن را انجام داد.

از ديگر تفريحات آبي در تور دبي مي توان تورهاي قايق سواري با قايق هاي كف شيشه اي، غواصي در مخزن و شنا با كوسه ماهي ها را نام برد.

برج العرب:

بزرگترين هتل دنيا كه داراي ۳۲۱ متر ارتفاع از سطح جزيره مصنوعي مي باشد. نماي اين ساختمان مانند يك قايق سنتي با بادباني است كه به بخش ساحلي دبي جلوه اي بسيار زيبا بخشيده است. اين برج از بهترين و گران قيمت ترين هتل هاي دنيا مي باشد. سوئيت هاي اين هتل بسيار لوكس و مجلل هستند و داراي قيمت بسيار گراني مي باشند. افرادي كه نگراني از بابت هزينه هاي سفر خود ندارند، مي توانند در رستوران اين هتل غذاي خود را ميل كنند.

ساحل جميرا:

از ديگر مكان هاي بسيار معروف در دبي ساحل جميرا مي باشد. در اين ساحل تفريحات بسيار هيجان انگيز ساحلي وجود دارد. در سراسر ساحل جميرا هتل ها و اقامتگاه هاي مختلف وجود دارد. تخت هاي مخصوص جهت آفتاب گرفتن، ورزش هاي آبي، جت اسكي، رستوران و تفريحات بسيار گسترده ديگري در ساحل جميرا وجود دارد.

جاذبه هاي گردشگري دبي

  • هتل هاي لوكس در تور دبي

شهر دبي به هتل هاي بسيار لوكسي كه دارد معروف است. افرادي كه محدوديتي از نظر پرداخت هزينه هاي هتل در تور دبي ندارند، مي توانند در اقامتگاه و هتل هاي لوكس اين شهر ساكن شوند. هتل The Palace Downtown در چند قدمي برج خليفه از هتل هاي لوكس و گران قيمت دبي است. اگر مي خواهيد محل اقامت شما در دبي به جاذبه هاي گردشگري اين شهر نزديك باشد، مي توانيد هتل Armani را به عنوان محل اقامت خود انتخاب نماييد. براي افرادي كه علاقه مند به سفر لوكس در كنار دريا هستند، اقامت در هتل برج العرب گزينه بسيار خوبي است. هتل برج العرب به عنوان يكي از لوكس ترين هتل هاي دنيا شناخته شده است.

  • هتل هاي ميان رده اي در تور دبي

از محبوب ترين هتل هاي ميان رده اي كه در دبي مي توان پيدا كرد، هتل Ramada Downtown Dubai است. اين هتل به برج خليفه و دبي مال بسيار نزديك است و شما مي توانيد پياده در زمان بسيار كوتاهي به اين دو محل برسيد. از ديگر هتل هاي ميان رده اي كه طراحي آن به سبك مدرن عربي مي باشد بوتيك هتل Manzil Downtown Dubai است. در ساحل جميرا هتل Sofitel Dubai واقع شده است كه فاصله آن تا برج خليفه ۱۲ دقيقه با ماشين مي باشد. هتل جميرا در گردشگاه مشهور دبي واقع شده است و به اسكله بسيار نزديك است.

  • هتل هاي ارزان قيمت دبي

براي افرادي كه نمي توانند هزينه زيادي از بابت اقامت خود در دبي بپردازند، هتل Ibis بهترين گزينه است. اين هتل ارزان قيمت در كنار مركز خريد امارات واقع شده است. همچنين اين هتل در نزديكي ايستگاه مترو واقع شده است و فاصله آن تا برج خليفه با ماشين ۱۳ دقيقه مي باشد. از ديگر هتل هاي ارزان قيمتي كه در شهر دبي وجود دارد، هتل Ibis Al Rigga است. اين هتل تا فرودگاه بين المللي دبي فاصله بسيار نزديكي دارد. براي افرادي كه علاقه مند به منطقه هاي تاريخي هستند، هتل XVA Art Hotel گزينه بسيار خوبي است. اين هتل در يك منطقه قديمي قرار گرفته است و امكانات آن نسبت به قيمتي كه دارد، بسيار عالي است.

انواع تور دبي

دسته بندي تورهاي دبي را مي توان از طرق مختلف انجام داد. به طور مثال، تور گروهي و يا (Group Tour) : اين نوع تور با هدف يك سفر دسته جمعي و ارتباط صميمانه ميان اعضاي گروه انجام مي شود و موجب يك تعامل دوستانه خواهد شد. در اين نوع از تور گردشگران علاوه بر استفاده از خدمات تور مانند حمل و نقل هوايي و هتل و ترانسفر فرودگاهي از كنار هم بودن لذت بسيار زيادي خواهند برد.

تور سفارشي (Customized Tours) : در اين نوع تور گردشگران هيچ گونه شناختي از قبل ندارند و با هم آشنا نيستند. در پايان تور افراد با هم آشنا شده اند و تجارب زيادي از بودن در كنار هم به دست مي آورند. در اين نوع از تور گردشگران يك نماينده براي خود تعيين كرده اند و پس از انتخاب مقاصد مورد نظر توسط اعضاي گروه نماينده اين درخواست را به ليدر مي دهد تا از آن مكان بازديد كنند.

  • ليدر تور يا راهنماي تور دبي

در سفر با تور دبي ليدر تور مدير اجرايي تور است و به عنوان نماينده آژانس هواپيمايي در سفر محسوب مي شود. ليدر داراي وظايف مختلف و متنوعي در مدت زمان سفر مي باشد. ليدر وظيفه دارد اطمينان از سلامتي و امنيت اعضا كسب كند. هماهنگ سازي برنامه هاي روزانه تور، برخورد با مشكلات احتمالي و رفع آنها، هماهنگ سازي فعاليت هاي تور با عرضه كنندگان اصلي مانند حمل و نقل محلي، رستوران، جاذبه ها، رفع بحران هاي احتمالي كه تور با آنها در شرايط خاص ممكن است مواجه شود، تدارك تجربه اي بياد ماندني براي اعضاي تور دبي در قالب برنامه سفر تعريف شده همگي از خدمات و وظايف ليدر تور دبي مي باشد.

هتل هاي لوكس در تور دبي

چگونه سفر به دبي را خاطره انگيز كنيم؟

يكي از تورهاي محبوب گردشگري در دنيا تور دبي است. در بين مسافراني كه به امارات متحده عربي مي روند اغلب دبي را به عنوان مقصد گردشگري خود انتخاب مي كنند. در سفر به اين شهر زيبا از جاذبه هاي متنوع آن بازديد خواهيد كرد و خاطراتي خوش براي خود رقم خواهيد زد. در اين مقاله نيز به بررسي اطلاعاتي درباره تور دبي و جاذبه هاي آن خواهيم پرداخت تا سفر لذت بخش تري را تجربه كنيد.

تور دبي

براي رزرو تور ارزان دبي به صورت اينترنتي مي توانيد اقدام كنيد و با مراجعه به سايت اطلاعات لازم را كسب نماييد. در ابتدا مبدا و مقصد تور را مشخص كنيد كه مبدأ شهر محل زندگي و مقصد نيز شهر دبي خواهد بود. با زدن گزينه جستجو ليستي از تورهاي دبي به نمايش در مي آيد كه هر يك داراي مشخصاتي چون قيمت، نوع هتل، نوع ايرلاين و كلاس پروازي، خدمات و ... خواهد بود. با توجه به بودجه اي كه براي تور دبي در نظر گرفته ايد مورد مناسب خود را انتخاب كنيد. اين امكان وجود دارد كه تور دبي را بر اساس موردي كه براي تان مهم تر است انتخاب كنيد مثلاً تور را بر اساس قيمت و يا رزرو هتل ارزان جستجو كنيد، اين گونه تنها تورهاي مورد نظر به نمايش در مي آيد و قادر به انتخاب مورد مناسب خود در كوتاه ترين زمان خواهيد بود.

خدمات تور دبي و هزينه آن

در تور دبي خدماتي به مسافران ارائه مي شود كه در هزينه هاي تان نيز تأثيرگذار است. اين خدمات شامل بيمه مسافرتي، ترانسفر فرودگاهي، رزرو بليط هواپيما رفت و برگشت، رزرو هتل ، گشت شهري، ليدر فارسي زبان و ... است. با توجه به بودجه اي كه داريد قادر به انتخاب اين خدمات خواهيد بود و از آن ها استفاده خواهيد كرد. هزينه تور دبي با توجه به زمان سفر، نوع ايرلاين، كلاس پروازي، نوع هتل و خدماتي كه ارائه مي شود متفاوت خواهد بود. سفر در فصل هاي كم گردشگر سبب كاهش تعداد مسافران و در نتيجه كاهش هزينه ها خواهد شد و بالعكس سفر در فصل هاي پر گردشگر سبب افزايش هزينه هاي هتل، هواپيما و ... مي شود. اگر قصد داريد سفر ارزاني داشته باشيد تور دبي را در فصل هاي كم گردشگر انتخاب كنيد و در روزهاي غير مناسبتي سفر كنيد. اين كه چه ايرلايني را براي پرواز انتخاب كنيد نيز بر هزينه تور تأثير مي گذارد زيرا هر ايرلاين خدمات متفاوتي را ارائه مي دهد. نوع هتل و خدمات ارائه شده نيز اين هزينه را افزايش و يا كاهش مي دهد.

با دلتابان بهترين آزانس مسافرتي سفري خاطره انگيز به شهر دبي داشته باشيد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 85
  • بازدید سال : 231
  • بازدید کلی : 9406
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی